وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 13:43   |   کد مطلب: 12315
همزمان با 18 اسفند "روز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی"
همایش ملی «مصلح بیدارگر» در اسدآباد برگزار می‌شود
همایش ملی «مصلح بیدارگر» در اسدآباد برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری همایش ملی «مصلح بیدارگر»، همزمان با 18 اسفند "روز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی" در زادگاه وی خبر داد.

به گزارش نافع، فاضل عبادی با بیان اینکه همایش «مصلح بیدارگر» در سطح ملی با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: این همایش در راستای معرفی و شناساندن یک شخصیت برجسته ملی و مبارز انقلابی به نام سیدجمال‌الدین اسدآبادی است.

وی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری چنین همایشی این است که مفاخر و شخصیت‌های بزرگ و برجسته کشور را به نسل جوان معرفی کنیم.

عبادی بیان کرد: در جلسه‌ای با حضور فرماندار اسدآباد، قرار شد هفته‌ای را با عنوان «مصلح بیدارگر» نامگذاری کنند و در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان برگزار شود.

وی از جمله برنامه‌های فرهنگی همایش سید جمال‌الدین اسدآبادی را برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام سیدجمال، نمایشگاه عکس، اجرای تئاتر و سخنرانی ویژه برشمرد.

عبادی با اشاره به اینکه دبیرخانه همایش سیدجمال‌الدین اسدآبادی هم در بنیاد بوعلی سینا فعال است، افزود: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها و مردم شاهد برگزاری باشکوه همایش سیدجمال‌الدین اسدآبادی باشیم.

وی در خصوص تجهیز سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد، گفت: روال طبیعی تجهیزات مراکز فرهنگی و هنری همه ساله پیش‌بینی شده و در اسدآباد هم اقدام شده است.

عبادی با بیان اینکه امیدواریم فضای آبرومندانه‌ای برای برگزاری همایش ایجاد شود، بیان کرد: البته از لحاظ ظرفیت، زیرساخت، تجهیزات و امکانات ارشاد مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: نوسازی سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزء برنامه‌های اصلی ما به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما