وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 1 مرداد 1394 ساعت 10:46   |   کد مطلب: 15375
تا زمانیکه اسلام هست، استکبار وجود دارد
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار نافع گفت:تا زمانیکه اسلام هست واستکبار وجود دارد مردم ایران علم استکبار ستیزی را زمین نخواهند گذاشت چرا که یک مسلمان واقعی هرگز دست از آرمان ومکتب خود دست نخواهد کشید واین همان راه امام وشهدا است که باید تداوم داشته باشد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام صفایی در جمع کارکنان ارتش با بیان اینکه این سوال همواره در میان جوامع بشری مطرح بوده که خوشبختی در چیست اظهار داشت:خوشبختی در دومورد است خوشبختی در دنیا وخوشبختی در آخرت وبه بیان دیگر برداشت افراد در مورد خوشبختی باهم متفاوت است چرا که عده ای خوشبختی را صرفا در داشتن مال وقدرت در دنیا می دانند وعده ای دیگر سعادت وخوشبختی را در آخرت می پندارند.

صفایی در ادامه صحبت‌های خود ضمن بیان دیدگاه‌های موجود در رابطه با زندگی بشری بیان کرد: برخی بر این اعتقادند که زندگی انسان پس از مرگ خاتمه می‌یابد و هر چه انسان بتواند در این دنیا لذت‌جویی کند و به خواسته‌های خود جامه عمل بپوشاند، زندگی موفقی داشته است.
وی در ادامه به بیان امام محمد باقر ع اشاره کرد وگفت اگر می خواهیم خوشبختی را در دنیا وآخرت داشته باشیم باید به فرموده باقرالعلوم ع سه نکته را در نظر داشته باشیم اول در مورد دین شناخت بدست بیاوریم و در دین تفقه داشته باشیم ودومین نکته در مورد خوشبختی، داشتن صبر است که در سختی ها وناملایمات باید صبور باشیم وسومین نکته داشتن تدبیر وبرنامه ریزی در زندگی است.

صفایی در ادامه به اهميت جايگاه و نقش برنامه در زندگی افراد اشاره کرد و گفت: داشتن برنامه و مسئوليت پذیری، تلاش فداكارانه و ايثارگرانه همراه با برخورداری از ایمان وصبر، رمز موفقيت افراد درزندگی فردی و اجتماعی است.

حجت الاسلم صفایی در جواب سوال خبر نگار نافع مبنی بر تداوم مبارزه مردم ایران با استکبار جهانی گفت:تا زمانیکه اسلام هست واستکبار وجود دارد مردم ایران علم استکبار ستیزی را زمین نخواهند گذاشت چرا که یک مسلمان واقعی هرگز دست از آرمان ومکتب خود دست نخواهد کشید واین همان راه امام وشهدا است که باید تداوم داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به بصیرت افزایی ومعنویت در میان نیروهای مسلح افزود :داشتن معنویت وبصیرت در میان نیروهای مسلح وارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت وتوان انها را مضاعف کرده و این وجه تمایز بین نیروهای مسلح ما است در برابر نیروهای مسلح جهان که این واقعیت در جنگ 8ساله به اثبات رسید.

انتهای پیامک.ح951

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما