وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 30 دى 1393 ساعت 13:47   |   کد مطلب: 12282
آغاز به کار درمانگاه موقوفه اعتمادیه همدان در آینده نزدیک
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اظهار داشت: درمانگاه اعتمادیه همدان به زودی در ساختمان جدید کار خود را آغاز می کند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید حسن رضوی با بیان اینکه درمانگاه موقوفه بهاء الملک اعتمادیه همدان مدتی است که به دلیل برخی از مسائل بسته است، افزود: این درمانگاه در ساختمان جدیدی که در مجاورت ساختمان قدیمی آن قرار دارد، به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: ساختمان جدیدی به مساحت 250 متر مربع و در سه طبقه، از رقبات موقوفه بهاء الملک که در مجاورت درمانگاه قدیمی قرار دارد، به این کار اختصاص داده شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان تصریح کرد: کارهای عمرانی و ساخت و ساز این ساختمان سه طبقه به اتمام رسیده است و به زودی با حضور پزشکان و کادر درمانی کار خود را آغاز نموده و پذیرای مردم خواهد بود.

حجت الاسلام رضوی افزود: در پیش بینی که صورت پذیرفته است، طبقه اول این درمانکاه شامل بخش هایی از قبیل پزشک عمومی، شبکه بهداشت و مامایی خواهد بود و در طبقات بالاتر دندان پزشکی، پزشکان تخصصی و دیگر تخصص ها مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به واقف خیر اندیش این موقوفه بزرگ اعلام کرد: مرحوم علیرضا قراگزلو از واقفان همدان بوده و در سال 1332 این منطقه از شهر همدان را وقف کرده است.

حجت الاسلام رضوی تصریح کرد: ساختمان قدیمی که در محل این موقوفه ساخته شده بود، به دلیل قدمت زیاد در سال 1385 ثبت آثار ملی شده است.

انتهای پیام/ح

 

 

دیدگاه شما