وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 30 دى 1393 ساعت 10:58   |   کد مطلب: 12272
هدف از توهین به پیامبر اسلام کاستن از امواج روزافزون اسلام‌خواهی در جهان است
فرماندار نهاوند گفت: دنیای استکبار باهدف کاستن از امواج روزافزون اسلام‌خواهی در جهان به پیامبر عظیم الشان اسلام توهین می‌کند.

به گزارش نافع امامعلی عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: کشورهای استکباری با اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) عمق کینه و دشمنی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان نمایان‌تر ساخته و ترس خود را از گسترش بیداری اسلامی و فرهنگ مبتنی بر اسلام و قرآن نشان دادند.

وی گفت: نوع شخصیت پیامبر(ص) در جهان بی‌بدیل است و زمانی که ایشان به دنیا آمدند برکت وجودی ایشان سراسر زمین را فراگرفت و زمینه وحدت جوامع اسلامی فراهم شد.

فرماندار نهاوند افزود: بسیاری  از کشورهای غربی تلاش دارند این‌گونه اقدامات را آزادی بیان تفسیر کنند، ولی فکر نمی‌کنم توهین به مقدسات و افرادی که مورداحترام قشر گسترده‌ای از مردم هستند آزادی بیان باشد.

وی اظهار داشت: توهینات اخیر مجله شارلی‌ابدو فرانسه نشان‌دهنده این است که آنان از اینکه مسلمانان راه و روش پیامبر(ص) را الگوی زندگی خویش کنند هراس دارند و به هر طریق ممکن خواهان از بین بردن مجد و عظمت دین مبین اسلام و مسلمانان هستند.

عبدالملکی با محکومیت اهانت به حضرت محمد(ص) عنوان کرد: اهانت به ساحت مقدس اولیای دین نشان‌دهنده‌ی ضعف در منطق و استدلال است و کسانی که از راه دلیل و برهان عاجزند به توهین و اهانت پناه می‌برند.

وی در پایان گفت: جامعه اسلامی هرگز این توهینات را فراموش نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد این افراد سودجو اسلام هراسی را در دنیا گسترش داده و به مقدسات مسلمانان توهین کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما