وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 دى 1393 ساعت 13:41   |   کد مطلب: 12262
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي عنوان کرد:
اجرای طرح یادواره شهدای محله در همدان
اجرای طرح یادواره شهدای محله در همدان
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: حمایت و مشارکت در ترویج فرهنگ بالنده و عزت آفرین جهاد و شهادت از وظایف مدیریت شهری است.

 به گزارش نافع، علي رضايي در جلسه كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا که پیرامون بررسی برگزاری طرح یادواره شهدای محله ای برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا لازمه بیداری و بصیرت افزایی نسل جوان است و در این راستا برگزاری یادواره های شهدا بسیار تاثیر گذار است.

رضایی از برگزاری طرح یادواره شهدای محله ای در محلات مختلف شهر همدان خبر داد و افزود: ضروری است برای هماهنگی و برنامه ریزی درست جهت اجرای این طرح جلسه ایبا حضور نمایندگان سازمانها و ارگانهای مربوطه در این زمینه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه امروز همه ما در برابر ارزش ها و آرمان های انقلاب مسئولیم، اضافه کرد: باید یاد و خاطره شهدا را به عنوان بزرگترین پاسداران آرمان های انقلاب زنده نگه داشت و برگزاری یادواره ها یکی از اقدامات فرهنگی است که می تواند در این زمینه موثر باشد.

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان افزود: نسل جوان ما نیاز به شناخت رشادتها، دلیریها و تلاش های جوانان این مرز و بوم در سال های ابتدایی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی دارد که برگزاری یادواره های شهدا می تواند این مفاهیم معرفتی را در اخیتار این نسل قرار دهد.

علی رضایی با اشاره به اینکه یادواره های شهداء در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر است، گفت: اگر یادواره به درستی برنامه ریزی و هدایت شوند می تواند اثر گذاری بیشتری را در جامعه و در بین نسل جوان و نوجوان داشته باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما