وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 فروردين 1394 ساعت 10:50   |   کد مطلب: 13831
اقدامات تروریست های وابسته به آمریکا در مرزهای شرق و غرب کشور، تجلی صداقت آمریکایی است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تشدید اقدامات تروریست های وابسته به امریکا در شرق و غرب کشور، تجلی صداقت امریکایی و تفسیر پیام نوروزی اوباماست.

به گزارش نافع، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با راه دانا اظهار داشت: از روزی که مذاکرات اخیر با 1+5 آغاز شده و در مرحله نهایی نگارش توافق نامه قرار گرفته ایم، شاهد آن هستیم که گروه های تروریستی وابسته به امریکا، عملیات های وحشیانه خود را در مرزهای شرقی و غربی کشور تشدید کرده اند.

جوکار با بیان اینکه باید منتظر چنین اقداماتی از سوی امریکا می بودیم، تصریح کرد: در حال حاضر که دیگر تهدید به گزینه نظامی امریکا رنگ باخته و تبدیل به یک طنز شده و کسی برای آن تره خرد نمی کند و همچنین تهدید کردن امریکا با زبان اسرائیل هم به همان سرنوشت دچار شده، رژیم پلید امریکا که منطقی ندارد و جز زبان زور کاری بلد نیست، به چنین فشارهایی روی آورده است.

وی این اقدامات تروریستی را تفسیر عملی پیام نوروزی اوباما دانسته و تاکید کرد: رییس جمهور امریکا در آن پیام گفت "اگر امنیت و پیشرفت می خواهید باید با ما کنار بیایید"؛ تشدید اقدامات تروریست های وابسته به امریکا در شرق و غرب کشور تجلی صداقت امریکایی است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی اخیر خاطرنشان کرد: گروه هایی مثل ریگی که به آموزش دیدن در اردوگاه های امریکایی و دریافت سلاح و پشتیبانی از امریکا اعتراف کرده اند، گروه هایی که شبکه های ماهواره ای آنها در امریکا مستقر است، گروه هایی که رسانه های امریکایی پیوسته مبلّغ آنها هستند و رهبران آنها در امریکا اقامت دارند، ترورهای ناجوانمردانه ی خود را شدت بخشیده اند.

جوکار خاطر نشان کرد: از قدیم گفته اند "نیش عقرب نه از ره کینه است، اقتضای طبیعتش این است"، این کارها طبیعت رژیم امریکاست.

وی در پایان گفت: تا این رژیم در آمریکا سرکار است روابطش با ملت های آزادیخواه جهان همین زورگویی هاست و انتظار دیگری نمی شود داشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما