وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 28 دى 1393 ساعت 12:48   |   کد مطلب: 12225
مسئول دفترامام جمعه همدان:
دولت فرانسه باید پاسخگو باشد
دولت فرانسه باید پاسخگو باشد
مسئول دفترامام جمعه همدان گفت: دشمنان بدانند این حرکتها نه تنها نمی تواند ما رااز رسول خدا جدا کند بلکه لحظه به لحظه مودت ما و علاقه ما و جانبازی ما به رسول گرامی اسلام که پیام آوررحمت الهی است بیشتر ومحکم ترمیکند.

 به گزارش نافع به نقل از شبنم ها،حجت الاسلام نقوی در گفتگوبا خبر نگارمااظهارکرد:آنچه که ازظاهر داستان به روشنی پیداست این است که دشمنان اسلام همیشه میخواهندموج اسلام ستیزی واسلام هراسی را در جهان برپا کنند که هیچگاه موفق به این امر نمیشوند.

وی یادآورشد:موضوع اهانت نشریه فرانسوی(شارلی ابدو)نیزیکی ازنقشه ها وتوطعه های دشمنان است مانندحادثه یازده سپتامبر وایجادگروه طالبان،داعش وترورهایی که صورت گرفت،همه اینها قطعات پازلی است که کنارهم قرارمیگیرندومیخواهندبه اسلام ضربه بزنند .

نقوی ادامه داد:آنها میخواهند افکارپلید ذهنی خودشان رااینگونه بروزدهند واز وجودمبارک نبی اسلام(ص) شان زدایی بکنند .

قطعا دشمنان هدفشان این است که شان اسلام ومسلمانان ومقدسات اسلام را کاهش دهند.تقدس اسلام وگسترش اسلام فوق العاده است وآنها میخواهند این تقدس ایجاد شده را ازبین ببرند ودراین راستا بسیای راهم طراحی میکنند که شاید گاهی به ظاهرموفق بشونداما اسلام همیشه پیروزاست .

وی گفت :پیش ازاین نیزکه به قرآن توهین کردندفروش قرآن و تمایل به دریافت قرآن درجهان چندین برابر شدوزمانی که کاریکاتورموهن چاپ شد توجه مردم جهان به وجود مبارک پیامبر اسلام (ص)یشتر شد .

مسئول دفترامام جمعه همدان افزود:در کشورهای اروپایی رشداسلام چشم گیراست،توجه وعلاقه جوانان وگرایش به اسلام بسیار زیاد است،روز به روز برطرفداران اسلام در اروپا افزوده میشود و تنها چیزی که اکنون میتواند جوانان اروپا را اغنا کند اسلام است و لذا آنان از ین مسئله هراس دارند به همین خاطر دست به چنین اقدامی میزنند.

حجت الاسلام نقوی هدف این نشریه فرانسوی راجلوگیری ازگسترش اسلام دانست وافزود:هدف دیگردشمنان این است که میخواهند به این وسیله خشم مسلمانان رابرانگیزند  تا افراد کم تحمل  به حرکات مشابهی دست بزنند واینگونه دین مقدس اسلام را مشوش جلوه دهند لذامردم بایدآگاه بوده وبصیرت ودشمن شناسی داشته باشند .

وی درادامه گفت:اکنون که این نشریه برای چندمین باربه یکی از پیامبران الهی و به عقیده ما بزرگترین ومهمترین پیامبر الهی مسلمانان اهانت کرده دولت فرانسه بایدپاسخگو باشد.

وی افزود:وظیفه مردم این است که با بصیرت عمل کنند معرفت افزایی داشته باشند ونسل با معرفت و پیغمبری را تربیت کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما