وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 دى 1393 ساعت 15:53   |   کد مطلب: 12112
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: آل سعود نیز از کشور هایی است که در آینده نزدیک و با مرگ پادشاه خود ضربه های مهلکی از داعش خواهد خورد.

به گزارش نافع، آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی' در خطبه های نماز جمعه همدان اظهار کرد: سیاست اصلی آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای استکباری در ایجاد گروه تکفیری داعش بروز تعارض مذهبی و جنگ های دینی در بین مسلمانان بود که امروز شاهد آن هستیم که این توطئه دامنگیر خود این کشور ها نیز شده است.

وی افزود: روز گذشته این گروه تروریستی با حمله به دفتر روزنامه ای در کشور فرانسه جان تعدادی نفر را گرفتند و تعدادی را مجروح کرده اند.

وی تاکید کرد: امروز 500 هزار نفر از انگلیسی ها عضو گروهک داعش هستند که در آینده نزدیک به کشور خود بازخواهند گشت و جنایت های بسیاری را در کشور خود مرتکب خواهند شد.

امام جمعه همدان همچنین گفت: آل سعود نیز از کشور هایی است که در آینده نزدیک و با مرگ پادشاه خود ضربه های مهلکی از داعش خواهد خورد.

وی با بیان اینکه طبق آمار سازمان بین الملل سال گذشته خونین ترین سال در تاریخ کشور عراق بوده است اظهار کرد: در سال گذشته 15 هزار انسان بی گناه توسط افرادی که داعیه دار پرچم اسلام هستند در کشور عراق کشته شدند.

وی اظهار کرد: به طور قطع آسیب ها و زیانهای به وجود آمدن گروه تروریستی داعش به پدیدآورندگان این گروهک جنایتکار باز خواهد گشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه بزرگترین وظیفه هر انسانی را تولا به ولایت الله، خانم نبیین محمد مصطفی(ص) و امامان معصوم (ع) عنوان کرد.

آیت الله محمدی گفت: مهمترین اصل در زندگی ولایت پذیری از کسانی است که حق سرپرستی بر ما را دارند.

وی افزود: اگر ما نسبت به خدا، پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم معرفت و شناخت داشته باشیم به طور قطع تحت سرپرستی و ولایت آنها خواهیم رفت و ولایت آنها را بر خود واجب می دانیم.

وی در ادامه با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) گفت: اولین چیزی که خداوند در عالم خلق کرد نور پیامبر (ص) بود و همه هستی تنها برای نور محمد (ص) خلق شده است.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) مظهر همه صفات الهی همچون رحمانیت، علم، قدرت، حکمت است و بر همگان واجب است در شناخت معرفت این پیامبر بزرگوار اسلام تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با بیان مشکل ازداج جوانان تاکید کرد: باید امروز ازدواج آسان در جامعه ترویج شود و خانواده ها زنجیر تجملات و خرافاتی که موجب به تعویق افتادن ازدواج جوانان شده است را بگشایند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه هم اکنون حدود هزار نفر از جوانان عقد کرده در نوبت دریافت جهیزیه از کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند تاکید کرد: خیرین برای خرید جهیزیه این افراد اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما