وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 12:02   |   کد مطلب: 12100
امروز نیاز مسلمانان به اتحاد از ضروری ترین نیاز هاست
امام جمعه شهر قهاوند گفت: امروز نیاز مسلمانان به اتحاد از ضروری ترین نیاز هاست که تنها در سایه عبودیت الله شکل می گیرد

به گزارش نافع، حجت الاسلام حسین محققی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس به مناسبت آغاز هفته وحدت گفت:وحدت و یکپارچگی از تعالیم و آموزه های اساسی دین مبین اسلام است.

امام جمعه شهر قهاوند افزود: همچنین از اهداف عمده رسالت رسول اکرم (ص) تالیف قلوب در جامعه قبیله ای و تعصبی حجاز می باشد که حقیقتا در این زمینه شاهکار نمودند، موضوع وحدت و یکپارچگی امت اسلامی آن چنان با اهمیت بود که حتی بعد از رحلت پیامبر اعظم،اهل بیت حاضر شدند از حقوق خود چشم پوشیده و همه را به اتحاد و تفاهم دعوت نمایند.

وی گفت: در عصر حاضر نیز با ابتکار نظام اسلامی و به برکت تیز بینی و دور بینی و دور اندیشی امام راحل – دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول روز میلاد خجسته پیامبر به عنوان هفته وحدت قرار داده شده تا مسلمانان جهان را به انسجام و اتفاق به عنوان یگانه عامل عزت و سربلندی مسلمانان فرا بخواند.

محققی افزود: امروز شرایط حاکم بر جهان و جهان اسلام مسئله وحدت مسلمین را به عنوان بالا ترین راهکار حل مشکلات امت اسلامی را بیش از هر زبان دیگری مورد توجه قرار می دهد.

امام جمعه شهر قهاوند گفت:امروز پدیده افراطی گری و تروریسم که محصول اتاق فکر دشمنان اسلام با اندیشه تفرقه افکنی و سیاست معروف (تفرقه بینداز و حکومت کن ) می باشد با متلاشی شدن و پراکنده نمودن امت اسلامی هویت آن را با خطری جدی مواجه ساخته است.

وی افزود: از اختلافات مذهبی به عنوان ابزاری برای تفرقه و جدایی استفاده می کنند و در این راه عده ای جاهل مقدس با سو استفاده از احساسات مذهبی مردم آب به آسیاب دشمن می ریزند.

محققی گفت: به نام دفاع از شیعه مرتکب اعمالی می شوند که تبدیل می شود به دستاویزی برای وهابیت و جریان تکفیری برای قتل و کشتار شیعیان بی گناه رسانه های دنیا از حماقت آنها استفاده و بر طبل اختلاف می کوبند و بر آتش فتنه می دمند.

وی افزود: امروز عمده مشکلات از آنجا سر چشمه میگیردکه افراطیون و وهابیت با پرچم اسلام شیاطین زر و زور را عبادت و بندگی می کنند

حجت الاسلام حسین محققی گفت: با آمریکا و اسرائیل که امروز ۶۰ سال است آرامش را از مسلمانها سلب نموده است هم پیاله شده اند و به اهانت کننده گان به قرآن و شخصیت پیامبر اعظم دست بیعت داده اند و لکن مسلمانان را به جرم عقثده واجب القتل می دانند.

وی در پایان گفت: امروز نیاز مسلمانان به اتحاد از ضروری ترین نیاز هاست که تنها در سایه عبودیت الله شکل می گیرد ، امروز درد اساسی جهان اسلام کنیه جاهلی و شکاف های ساختگی است که محصول دستهای پلید استکبار و اجانب است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما