وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 11:09   |   کد مطلب: 12096
دستگاه های متولی برنامه های دهه فجر را شاد برگزارکنند
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت:در برنامه های دهه فجر باید به نشاط و شادی توجه شود و هر مجموعه ای که با قشری از جامعه ارتباط دارد یک برنامه خاص در آن مورد داشته باشد.

به گزارش نافع، محمد ابراهیم الهی تبار در ستاد هماهنگی دهه فجر استان همدان اظهار کرد:زمانی که یک حماسه سیاسی رقم زده می شود همه افراد با سلایق و گرایش های مختلف حضور پیدا می کنند چرا که برنامه مختص یک جریان سیاسی نیست.

وی با بیان اینکه 22 بهمن نیز مختص یک جریان سیاسی نیست و باید همه در صحنه حاضر شوند افزود: اگر قرار است در 12 بهمن ماه سخنران داشته باشیم باید سخنران در خصوص وحدت ملی صحبت کند نه اینکه یک دیدار و نشست سیاسی برای جریان سیاسی خاصی باشد.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: همه کسانی که علاقمند به نظام هستند باید برای شرکت و حضور در راهپیمایی آماده باشند.

الهی تبار عنوان کرد: باید برای سخنرانان روز 22 بهمن با ائمه جماعات شهرستان ها هماهنگ شود و برای سخنران مرکز استان در روز 22 بهمن گزینه هایی مد نظر و در حال پیگیری است.

وی افزود: برنامه ریزی برای افتتاح پروژه ها در ایام دهه فجر توسط دفتر فنی مسوول پیگیری می شود تا افتتاح پروژه ها با نظم انجام شود.

وی ابراز داشت: تشکل های مردمی همچون اصناف، هیات ها، انجمن ها نیز باید در برنامه های دهه فجر ورود پیدا کنند.

الهی تبار با بیان اینکه در برنامه های دهه فجر باید به نشاط و شادی در برنامه ها توجه شود گفت:هر مجموعه ای که با قشری از جامعه ارتباط دارد یک برنامه خاص در آن مورد داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار همدان افزود:نقش برخی افرادی که در انقلاب نقش آفرین بودند همانند کارگران، دانش آموزان و فرهنگیان باید توسط اجرای برنامه های خاص برجسته شود.

الهی تبار بر برگزاری برنامه های دهه فجرصورت مردمی تاکید کرد و گفت: در بحث تزیینات شهر همدان در دهه فجر نیز باید به گونه ای عمل شود که نشاط را در دهه فجر ایجاد کند.

غبار روبی مزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی و قرآنی ، برگزاری یوم الله 12 بهمن و 22 بهمن و دعوت از سخنرانان کشوری از مهمترین برنامه های ستاد دهه فجر امسال در همدان است که همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

انتهای پیام/ح
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما