وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 دى 1393 ساعت 19:01   |   کد مطلب: 12080
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان:
اساس و شالوده انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه های دینی است
اساس و شالوده انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه های دینی است
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان، ایام الله دهه فجر را فرصتی مناسبی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی، قرآنی و انقلابی دانست.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، حجت‌الاسلام علی کاروند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با توجه به اینکه اساس و شالوده انقلاب اسلامی ما برگرفته از آموزه های قرآن کریم است از فرصت مغتنم ایام الله دهه مبارک فجر باید در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

از اعزام ۴۰ مبلغ در قالب روحانی بومی و غیر بومی به مساجد، هیئات مذهبی و محافل مختلف در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی دینی به‌ همت روحانیان طرح هجرت و مستقر در ۱۰۴ روستا، اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی به همت ائمه جماعات در تمامی مساجد شهری و روستایی و برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برخی از برنامه های تبلیغات اسلامی تویسرکان در دهه مبار فجر 93 است.

وی اظهار کرد: برگزاری سلسله جلسات گفتمان دینی، افتتاح مجتمع فرهنگی تبلیغی، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، نصب بنر، پلاکارد و توزیع پوستر، سرکشی از مراسم جشن مساجد و هیئات مذهبی و همچنین دعوت عمومی از مردم برای شرکت در مراسم جشن انقلاب به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در ایام دهه فجر انقلاب است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان،  برگزاری محفل انس با قرآن به محوریت اداره اوقاف، اجرای جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و برگزاری مسابقات حفظ، ترجمه و مفاهیم سوره مبارکه والفجر به محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان را بخشی دیگر از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال برشمرد.

حجت‌الاسلام کاروند، برگزاری ۱۲ کرسی تلاوت در خانه های قرآن روستایی، همایش سه هزار نفری قرآن بخوانید،جایزه بگیرید، برپایی نماز شکر در شب ۲۲ بهمن، تجلیل از میزبانان مبلغان اعزامی در مناسبت های مختلف، مراسم محوری زیارت عاشورا، دعای ندبه، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع امام و انقلاب در مساجد و مدارس و تجلیل از مسئولان نمونه هیئات مذهبی را از دیگر برنامه های کمیته قرآن و تشکل های دینی شهرستان تویسرکان در دهه فجر ۹۳عنوان کرد.

 رضا شریفی راد کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز با اشاره به برخی برنامه های خانه های قرآن روستایی این شهرستان در دهه فجر 93، گفت: این برنامه ها شامل برگزاری کرسی های تلاوت نور، اجرای طرح رحمت در خانه قرآن شهدای اشترمل و رسول اکرم(ص) روستای سیدشهاب در بخش مرکزی و محفل انس با کلام وحی در خانه قرآن محبین اهل بیت(ع) ولاشجرد در بخش قلقلرود است.

وی تصریحر کرد: بازدید از خانه های قرآن روستایی، ویژه برنامه های جشن در سطح خانه های قرآن و تجلیل از خانه قرآن برتر شهرستان است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما