وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 دى 1393 ساعت 23:56   |   کد مطلب: 12032
هنرمندان از فرصت دهه فجر، برای تبیین دستاورهای نظام استفاده کنند
امام جمعه تویسرکان گفت: هنرمندان ما می توانند از فرصت دهه فجر استفاده کنند و به زیبایی دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را که مظلوم مانده است، به نمایش بگذارند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در نشست هم اندیشی بسیج هنرمندان تویسرکان که با محوریت برنامه های دهه فجر برگزار شد، گفت: بسیج توانمندی های خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده است، چرا که اکنون شاهد هستیم در بسیجی که امام راحل آغازگر آن بود و شهدا به عنوان ادامه دهنده راه امام ، مسیر حقیقت را درخشان ساختند، از هر قشری حضور دارند.

برخی خودی ها به حملات جنگ نرم دشمن دامن می زنند

وی با بیان اینکه امروز دفاع در مقابل حمله های نرم دشمن سخت تر از جنگ سخت است، اظهار کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان ما و گرفتن نشاط آنان است که متأسفانه برحی خودی ها با اقدامی دور از انصاف نیز به این موضوع دامن می زنند. 

امام جمعه تویسرکان افزود: در شرایطی که دشمن با تمام توان از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی بهره می گیرد، رسالتی که بر دوش هنرمند ایرانی دشوار است.

هنرمندان از فرصت دهه فجر، برای تبیین دستاورهای نظام استفاده کنند

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: هنرمندان ما می توانند از فرصت دهه فجر استفاده کنند و به زیبایی دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را که مظلوم مانده است، به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی جامعه ناشی از آن است که عده ای وظایف خود را به درستی و  کامل انجام نمی دهند، عنوان کرد: یک هنرمند متعهد می تواند ضعف های جامعه را در قالب طنز بیان کند و مسئولان را نسبت به شناخت آن ضعف ها آشنا سازد.

امام جمعه تویسرکان همچنین با تأکید بر اینکه هنرمندان با تبیین ارزش ها؛ نشاط جوانان، امید به زندگی و به ویژه سخت گوشی را در بین آنان ترویج دهند، تصریح کرد: در این راه هنرمندان می توانند از همفکری و تعامل با قشر روحانیت و فعالان حوزه دینی نیز بهره مند شوند.

 گنجاندن مباحث تربیتی در نمایشنامه های دهه فجر 

«حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی» مدیر حوزه علمیه تویسرکان نیز ضمن تقدیر از زحمات بسیج هنرمندان از گروه تئاتر این قشر خواست: در میان پرده ها و نمایش های ویژه دهه فجر مباحث و موضوعات تربیتی نیز گنجانده شود.

وی با بیان اینکه دشمن از حربه های مختلف تبلیغاتی و رسانه ای به منظور ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های دینی بهره می گیرد، افزود: در این راستا برای مقابله با توطئه های دشمنان، هنرمندان نیز با هنرمندی در تبیین اعتقادات وارد میدان شده تا در انتقال فرهنگ اسلامی و انقلابی با محتوای غنی دینی سهیم باشند. 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما