وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 11 دى 1393 ساعت 08:34   |   کد مطلب: 11931
مسئول كميته دانشجويي ستاد دهه فجر استان:
کمیته های دانشجویی ستاد دهه فجردر دانشگاه ها برگزارشود
مسئول كميته دانشجويي ستاد دهه فجر استان همدان خواستار برگزاری کمیته های دانشجویی ستاد دهه فجر در دانشگاه های استان شد.

به گزارش نافع، اکبر اسدی در جلسه کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه ها افزود: همه ما فقط شخصیت سیاسی ایشان را می شناسیم، در حاليكه پایه و اساس شخصیت حضرت امام(ره) مبتني بر اخلاق و عرفان بوده و به همین دلیل با سایر شخصيت ها و سیاستمداران متفاوت است.

وی تصریح کرد: هر سالی که از عمر انقلاب اسلامي می گذرد الحمدالله شجره طیبه انقلاب تنومندتر گرديده و محافظت از آن به نسبت گذشته اهميت و ضرورت بيشتري پيدا مي كند.

اسدی با تاکید بر اینکه یکی از ضروریات نظام مقدس جمهوري اسلامي پايبندي ما به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب است گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامي مفاهیم، آرمان های امام(ره)، انقلاب اسلامي و پیام های آن باید به صورت دقيق و عمیق به نسل جدید و جوانان و به صورت خاص دانشجويان و فرهيختگان دانشگاهها در قالب برگزاري برنامه هاي مختلف منتقل شود.

رئيس جهاددانشگاهي استان همدان در بخش ديگري از سخنان خود معرفت افزایی در سطح دانشگاه ها را از امهات دانست و گفت: بزرگترین نقطه قوت انقلاب اسلامي منطبق بودن مفاهیم آن با فطرت پاك انسانها است.

اگر این مفاهیم به درستی تبیین شود، از طرف هر انسان آزاده اي مورد پذيرش در هر نقطه از دنيا خواهد بود.

مسئول كميته دانشجويي ستاد دهه فجر استان همدان در ادامه به موج بیداری اسلامي اشاره کرد و یادآور شد: موج بیداری اسلامي که با الگو قرار دادن نظام جمهوری اسلامی در دنیا به وجود آمده، حرکت بسيار ارزشمندي است كه نشان از گستره و عمق مفاهيم انقلاب اسلامي دارد.

وی از نمايندگان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي حاضر در این جلسه خواست كه هر دانشگاهي علاوه بر فعاليت هاي جاري، یک برنامه شاخص در ایام دهه مبارك فجر به كميته دانشجويي ارائه دهند. جلسات نقد کتاب دختر شینا در دانشگاه ها برگزار شود.

اسدی در بخش دیگري با اشاره به برگزاري مسابقه کتابخوانی دختر شینا که توسط جهاد دانشگاهی در سطح دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان برگزار شد، گفت: این کتاب در جهت بسط و گسترش مفاهیم دفاع مقدس بوده که مردم را با واقعیت های زیادی از خانواده معظم شهیدان و نحوه زندگی آن ها در دوران هشت ساله دفاع مقدس آشنا می کند.

وي از مسئولین فرهنگی دانشگاه های استان خواست با توجه به اینکه بخش زيادي از دانشجویان کتاب دختر شینا را در قالب مسابقه كتاب خواني مطالعه کرده اند، لازم است در جهت عمق بخشيدن به مفاهيم اين كتاب جلسات نقد و بررسي براي دانشجويان و با حضور صاحب نظران برگزار نمايند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما