وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 5 دى 1393 ساعت 19:31   |   کد مطلب: 11797
مدیر اداره ثبت احوال تویسرکان، از ثبت یک هزار و 174 واقعه ولادت در تویسرکان در هشت ماهه نخست سال و افزایش 0.2 درصدی نرخ رشد طبیعی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، «حسن ده پهلوان» با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال یک هزار و 174 واقعه ولادت در تویسرکان ثبت شد، گفت: از این تعداد 625 پسر و 549 دختر هستند که در حدود  99.5 درصد از وقایع ولادت در شهرستان تویسرکان در مهلت قانونی خود به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: نرخ ولادت در تویسرکان پایین ترین میانگین نرخ ولادت در استان و  16.5 درصد است.

مدیر اداره ثبت احوال تویسرکان با اشاره به اینکه در این بازه زمانی  418 واقعه فوت شامل 231 مرد و 187 زن در تویسرکان به ثبت رسید، اظهار کرد: این  99 درصد از وقایع فوت نیز در شهرستان در فرصت قانونی خود ثبت شدند.

 ده پهلوان همچنین از 186 واقعه ازدواج و 130 واقعه طلاق در هشت نخست سال خبر داد و افزود: هم اکنون صدور کارت هوشمند ملی در اولویت اجرایی سازمان ثبت احوال کشور است.

وی با بیان اینکه شناسایی اتباع ایرانی و تصدیق هویت افراد و امضای دیجیتالی از مزایای کارت ملی هوشمند است، تصریح کرد: با این کارت امکان توزیع عادلانه فرصت ها، پویایی اقتصادی جامعه و خدمات رسانی ساده، سریع و و نیز اجرای بهینه انتخابات و قانون هدفمندی یارانه ها فراهم می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما