وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 ساعت 12:29   |   کد مطلب: 11687
 در کار فرهنگی باید تعامل ، همکاری و همدلی وجود داشته باشد
رئیس اداره آموزش و پرورش قهاوند خواستار تعامل و همکاری و همدلی در محیط کار در بخش فرهنگی شد و در خصوص خدمات رفاهی جهت همکاران و این طرح را تشریح کرد.

به گزارش نافع به نقل از جهاد پرس  نشست صمیمی با موضوع برنامه های آتی اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند با حضور رئیس و معلمان اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوندبرگزار شد .

در این نشست    علیرضا غلامی با تسلیت رحلت حضرت رسول (ص) وبا تقدیر و تشکر از همکاران فرهنگی منطقه بخصوص نمایندگان معلمان ،رهنمود های لازم را جهت پیشبر د اهداف تعلیم و تربیت و رسالت نمایندگان معلمان برای حضار ارائه داد.

  علیرضا غلامی خواستار تعامل و همکاری و همدلی در محیط کار در بخش فرهنگی شد و در خصوص خدمات رفاهی جهت همکاران و این طرح را تشریح کرد.

وی در ادامه در رابطه با نقش نمایندگان معلمان در مدارس و اثر گذاری آنها درامر مشارکت وساماندهی و سازماندهی و امر کیفیت بخشی آموزش در مدارس اشاره داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند با استقبال از طرح دیدگاه ها و نظرات مطرح شده مدیران و معلمان ، آموزش و پرورشرا نیازمند آگاهی از دیدگاه های مختلف دانست و گفت: مسئولیت سخنان افراد مسئول بسیار سنگین تر از افراد عادی است .

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما