وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 ساعت 09:23   |   کد مطلب: 11677
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت:حماسه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و درس آموز نسل های آینده خواهدبود .

به گزارش نافع، آیت الله قیاث الدین طاهامحمدی  در سومین نشست ستادبرگزاری9دی در استان همدان افزود:مردم بصیرو ولائی ایران اسلامی با الهام از آموزه های دینی و انسانی و حضورمیلیونی در صحنه دفع فتنه 88 که فتنه گران قصد براندازی نظام را داشتند.وفاداری خود رابه آرمان های مکتب سیدالشهداء علیه السلامنهضت امام خمینی و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند .

وی گفت: زنده نگه داشتن حماسه نهم دی بمنزله تعظیم شعائراسلامی است و تذکربه ایام الله انسان ساز و عبرت آموز است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هرچندعده ای هنوز هم بدنبال فتنه و کم رنگ کردن واقعه دیماه 88 و اهانت شده به مقدسات و شعارهای اصلی انقلاب اسلامی هستند و مایلندنهم دی ماه 88 به فراموشی سپرده شود.

اما حافظه تاریخی و روشن بینی ملت فهیم و بصیرایران اسلامی به رهبری ولی فقیه زمان امام خامنه ای مدظله العالی اجازه چنین فرصتی را به فرصت طلبان و عوامل فتنه نخواهد داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با تاکید بربرگزاری شکوهمند ششمین سالگردحماسه نهم دی گفت: استان همدان هفتم دی ماه 88 به عنوان اولین استان به هنگام در اعتراض به سران و عوامل فتنه فهم عبادی و سیاسی خود را به جهانیان نشان دادند  و انتظار می رود در نکو داشت حماسه نهم دی که تقارن با ایام شهادت امام حسن عسگری علیه السلام داردبار دیگر همپای مردم شریف ایران در عمل به وضایای سیاسی الهی امام است و رهنمودهای ولی امر مسلمین در حفظ و دفاع از حدود و نفوذ اسلام ناب محمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

 در این نشست از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان همدان برگزارگردید.

 در 9شهرستان مراسم بزرگداشت روز بصیرت میثاق امت با ولایت برگزار خواهد شد.

و از ساعت 10صبح همان روز اجتماع بزرگ قشرهای مردم در میدان امام زاده عبدالله همدان انجام خواهد گرفت.

در پایان این نشست پیشنهاد گردید از دوم تا نهم دی ماه هرسال بعنوان هفته بصیرت نامگذاری گردد تا بتوان در تبین ابعادو فلسفه بصیرت افزایی گام ها ی موثری برداشت.

 انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما