وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 ساعت 19:13   |   کد مطلب: 11668
مالیات از دانه درشت ها گرفته شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مورد افزایش درآمدهای استان گفت: تحقق این درآمد فشار بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه است و باید این مالیات از دانه درشت های مالیات گریز گرفته شود.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ای در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با تقدیر از دولت که به موقع در روز 16 آذر قانون بودجه را تقدیم مجلس کرده است ابراز امیدواری کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی نیز در سال 94 به موقع انجام شود.

وی افطود:این حرکت با همکاری آمریکا و عربستان انجام شده و برای مقابله با آن باید از هم اکنون بودجه مدیریت شود.

کارخانه ای  اضافه کرد: برای مقابله با این توطئه صرفه جویی یک اصل مسلم است و در کشور به عنوان یک ضرورت باید مطرح شود و در کنار آن بهره وری از امکانات از دیگر راهکارها در این زمینه است.

وی تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که از اجرای برنامه های ارز بر و غیر ضروری در این شرایط جلوگیری شود.

وی در مورد افزایش درآمدهای استان نیز گفت: تحقق این درآمد فشار بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه است و باید این مالیات از دانه درشت های مالیات گریز گرفته شود.

وی با تقدیر از دولت که به موقع در روز 16 آذر قانون بودجه را تقدیم مجلس کرده است ابراز امیدواری کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی نیز در سال 94 به موقع انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: با توافق هایی که با وزیر بهداشت صورت گرفته اقدامات خوبی در زمینه نوسازی بیمارستان بعثت همدان انجام شد و 18 تخت وارد بیمارستان شده است.

کارخانه ای در مورد قانون بودجه نیز گفت: قانون بودجه مربوط به سال 51 است و تاکنون تغییر و تحولی در آن صورت نگرفته است و ساختار بودجه ریزی مشکل دارد و نیازمند تحول است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: گردنه اسدآباد شاهراه و پل ارتباطی است که در بودجه 94 برای آن اعتباری دیده نشده است.

'بهروز نعمتی' با تقدیر از استاندار برای جذب سرمایه گذار در استان، خواستار توازن منطقه ای در سطح استان شد و گفت: همه مردم استان باید از توسعه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه 83 درصد از بودجه ها ملی و 17 درصد استانی است از مدیران خواست با تعامل و گفت وگو در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان روز پنجشنبه با حضور استاندار همدان و دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما