وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 ساعت 12:44   |   کد مطلب: 11665
مدیران درجهت رفع مشکل مسکن مردم جزیره ای عمل نکنند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکل مردم در سایت مسکن مهر، مدیران شهرستان نباید جزیره ای عمل کنند.

به گزارش نافع، علی نعمت چهاردولی در شورای تامین مسکن و حمل و نقل شهرستان ملایر افزود: با توجه به اینکه اعضای این تعاونی مشخص است، هنوز این پروژه بلاتکلیف است و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی تسهیل در رفت و آمد شهروندان ساکن در مسکن مهر ملایر و در نظر گرفتن وسایل نقلیه عمومی در این سایت را یکی از نیازهای ضروری عنوان و اظهار کرد: برای رفع مشکل مردم در سایت مسکن مهر، مدیران شهرستان نباید جزیره ای عمل کنند.

چهاردولی افزود: سایت مسکن مهر ملایر همچنین نیاز به ایجاد یک مرکز بهداشتی و درمانی، کیوسک پلیس، فضاهای عمومی و ایجاد مراکزی خریدی برای تامین مایحتاج روزانه مردم دارد که در این زمینه همه مدیران ادارات باید پای کار باشند.

چهاردولی تاکید کرد: به منظور اینکه سود مشارکت نباید به گردن افرادی بیفتد که حتی توانایی پرداخت اقساط خود را نیز ندارند، نیاز است برای اتمام آماده سازی این واحدها و ایجاد فضاهای عمومی تلاش مجدانه داشته باشیم.

وی همچنین خواستار رفع مشکل ترانشه ها و پای کار بودن تعاونی ها و رعایت کیفیت در ساخت مساکن مهر شد و گفت: در حال حاضر، ساخت دو باب مدرسه در مسکن مهر ملایر آغاز شده که قرار بود یک باب از این مدرسه توسط یک خیر ملایری ساخته شود که از سوی اداره کل نوسازی استان به دلیل اختصاص اعتبار لازم برای ساخت، همکاری لازم صورت نگرفت.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه سایت مسکن مهر از نظر مکان یابی، آماده سازی و خدمات یکی از بهترین سایت های مسکن مهر است، اظهار کرد: بسیاری از مسوولان کشوری پس از بازدید از سایت مسکن مهر ملایر به این امر اذعان داشته اند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز بیان کرد: برخی از واحدهای مسکن مهر ملایر مربوط به دو قشر کمیته امداد و بهزیستی کار ساختمانی و عملیات اجرایی آنها انجام شده، اما امکان آبرسانی برای آنها نیست و نمی توانند انشعاب بگیرند.
'صحبت اله نجفی' ادامه داد: در این راستا با پیگیری ها انجام شده، مقرر شده اداره آب و فاضلاب شهری ملایر تا دهه فجر امسال این مشکل را رفع کند که طبق گزارش این اداره، نصب انشعاب یک هزار و 24 واحد باقیمانده و 192 واحد آماده بهره برداری است.
وی همچنین خواستار تامین روشنایی مسکن مهر ملایر تا پایان دیماه امسال شد و افزود: برای ساخت فضای مذهبی در سایت مسکن مهر ملایر مبلغی در اختیار هیات امناء واگذار شده که نیاز است پیگیری های لازم انجام شود.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما