وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 10:21   |   کد مطلب: 11631
 برگزاری موفق اردوی راهیان نور حاصل تلاش همگانی بوده است
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند به برگزاری موفق و رضایت بخش اردوهای دانش آموزی (راهیان نور ) اشاره کرد و گفت : این موفقیت حاصل زحمات همکاران بوده که قابل تقدیر می باشد .

به گزارش نافع به نقل از جهاد پرس شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه تشکیل جلسه داد و در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند ضمن ارائه گزارشی از جلسه روسای آموزش و پرورش استان به برگزاری موفق و رضایت بخش اردوهای دانش آموزی (راهیان نور ) اشاره کرد و گفت : این موفقیت حاصل زحمات همکاران بوده که قابل تقدیر می باشد .

علیرضا غلامی،کسب رتبه خیلی خوب منطقه در پروژه مهر در استان را به اعضای شورای معاونین اعضای ستاد های پنج گانه و مدیران مدارس و جامعه فرهنگی منطقه تبریک گفت و در ادامه به برنامه های پیش رو اشاره کرد:و در زمینه اجرای طرح های مختلف و متعدد هدف بر تقویت و پیگیری این طرح بوده تا انشاءا… در طول سالتحصیلی با موفقیت به مرحله اجرا گذاشته شوند .

وی در ادامه  از فعالیتهای صورت گرفته در زمینه جذب اعتبارات و گاز کشی به مدارس وکار گروه رفاهی فرهنگیان و اقدامات صورت گرفته گزارش کاملی ارائه داد.

غلامی به کسب رتبه برتر هسته مشاوره در سطح استان اشاره کرد و گزارشی از نتایج بازدید خود از مدارس را به حضار ارائه نمود.

وی به ساماندهی نیروی انسانی و فضا های آموزشی در اسفند اشاره و گفت : برای سال آینده در تمام دوره های تحصیلی نیروی انسانی و فضا های آموزشی مورد بررسی و باز بینی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما