وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 آذر 1393 ساعت 10:43   |   کد مطلب: 11565
سینما مرکز فرهنگی مورد نیاز کبودراهنگ است
فرماندار کبودراهنگ، سینما را یکی از مرکز مهم فرهنگی مورد نیاز کبودراهنگ عنوان کرد و گفت: وجود مراکز مختلف فرهنگی، تفریحی، پژوهشی و علمی در اعتلای فرهنگ عمومی و داشتن شهری شاد و پرتحرک موثر است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، احسان قتبری فرماندار کبودراهنگ در نشست مشورتی راه اندازی و تقویت سینمای شهرستان کبودراهنگ گفت: سینما از ابزار مهم انتقال افکار و اندیشه ها است و باعث تعالی و رشد جوانان می شود.
 وی با تاکید بر فرهنگ سازی عمومی در جهت استفاده از سینمای شهر، گفت: مساعدت مسئولین ادارات و نهادها به اشکال مختلف در استمرار کار سینمای شهر ضروری است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ نیز ضمن تبیین پیشینه سینما در این شهرستان، گفت: از پیگیری‌های فرماندار، مسئولان شهرستان و همکاران خود در رابطه با گسترش فرهنگ سینما و تئاتر و تقویت آن تشکر و قدردانی می کنم.
سید حسین جعفری  پیگیری برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را برای استمرار کار سینمای شهر ضروری دانست، و اظهار کرد: باید سینمای کبودراهنگ حداقل در طول شش ماه آینده با مساعدت مالی ادرات و نهادها به شکل فعال حفظ شود و برای بلند مدت نیز به فکر تبلیغات گسترده و جلب توجه عمومی بود.
در این جلسه خانم اسدزاده نماینده اداره آموزش و پرورش، بلالی سرپرست شهرداری، رهگشا رئیس شورای شهر شهرستان، نویدی رئیس اداره جهاد کشاورزی، هاشملو رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر بهرامی رئیس شبکه بهداشت ضمن بیان دیدگاه ها و نظرات خود، قول مساعد برای همکاری دادند.
در پایان مقرر شد، فیلم (شیار 143) که یک فیلم ارزشی است در سینما این شهرستان اکران گردد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما