وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 10:13   |   کد مطلب: 11465
شهدا به ما درس آزادگی، از خودگذشتگی و پایداری دادند
مدیرکل آموزش و پروش استان همدان گفت: فضای آکنده از معنویت جبهه ها را کلاس درس دیگری خواند که شاگردان آن با پیروی از معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرامین مقام عظمای ولایت فارغ از هر نام و گروه و زبانی فقط به عشق دین و وطن به ما درس آزادگی، از خودگذشتگی و پایداری دادند.

به گزارش نافع به نقل از جهاد پرس دکتر عبدالرضا فولادوند در جمع دانش آموزان منطقه قهاوند که در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر بودند گفت:ما به خوزستان آمده ایم تا در فضایی قرار بگیریم که سرشار از ایثار و جان فشانی است.
  وی با بیان این که برخاک پاکی قدم گذاشته ایم که به خون گران بهای عزیزانمان درآمیخته است، تصریح کرد: به همین دلیل است که نوشته اند: با وضو وارد شوید.
   مدیرکل آموزش و پروش استان همدان در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان باید بدانند که نسل آنان، وارثان شهدا هستند و با پیروی از شهدا از نقش تاریخی خود غافل نمانند و آن شناخت نقشه های جدید دشمنان و مسلح کردن خود به سلاح ایمان و دانش است.
  فولادوند فضای آکنده از  معنویت جبهه ها را  کلاس درس  دیگری خواند که شاگردان آن با پیروی از معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرامین مقام عظمای ولایت فارغ از هر نام و گروه و زبانی فقط به عشق دین و وطن به ما درس آزادگی، از خودگذشتگی و پایداری دادند.
   وی در ادامه با اشاره به پرچم های سیاه برافراشته بر مساجد و خانه ها  به مناسبت اربعین حسینی، تصریح کرد: این پرچم ها نشان دهنده آن است که برخلاف میل دشمنان که با اجیر کردن دیوانه ای چون صدام قصد داشتند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند، این انقلاب امروز به دنیا صادر شده و خون سالار شهیدان و شهدای عزیز به بار نشسته است.

   مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در پایان با قدردانی از  تلاش همکاران فرهنگی و برادران سپاه و بسیج در اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، گفت: این همکاری و تلاش باعث شد تا آموزش و پرورش استان همدان رتبه ی دوم کشوری را  در برگزاری اردوی راهیان نور به دست آورد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما