وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 15 آذر 1393 ساعت 16:58   |   کد مطلب: 11427
حفظ و خدمت رسانی به روستاها از اولویت‌های کاری بخشداران می باشد
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: طبق تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خدمت رسانی به مردم روستایی و حفظ روستاها از اولیویت‌های کاری بخشداران می باشد.

به گزارش نافع به نقل ازملایری‌ها، علی نعمت چهاردولی در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر و مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی جدید این شهر  با اشاره حدیثی از امام علی(ع) در زمان به خلافت رسیدن اظهار داشت: اصل و اساس کار یک مسئول کیفیت کار و خدمت رسانی است که در دوره مدیریت خود بر جای می‌گذارد.

وی بخشداری‌ها را بسیار مهم و اثرگزار دانست و عنوان کرد: امروزه حاشیه نشینی‌ در شهرها  به یک معظل تبدیل شده است و مسائل و مشکلات زیادی به همراهآورده است، این در حالی است که بیشتر این حاشیه نشینی ‌ها از مهاجرات روستاییان می باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ روستاها افزود: خدمت رسانی به مردم  روستایی و حفظ روستاها از اولیویت‌های کاری بخشداران می باشد و با یشرفت روستاها می‌توان از مهاجرت روستاییان  و حاشیه نشینی آنان در شهرها جلوگیری کرد.

وی بخشداران را پیشانی نظام و دولت در بخش‌ها خواند و بیان کرد: هر چه بخشداران مردمی تر و کاراتر باشند روستاها پیشرفت بیشتری می کنند و کسی جز بخشداران نمی‌تواند روستاییان را دلگرم کند.

چهاردولی به حمایت هر چه بیشتر مدیران شهرستان از بخشداران تاکید و تصریح کرد: بخشداران هم آبروی نظام و هم نماینده دولت در بخش‌ها هستند و با حمایت از بخشداران و رفع کمبودها و کاستی‌ها شاهد پیشرفت هر چه بیشتر کشور علی الخصوص روستاها خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نیز در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام کاظم(ع) اظهار کرد: طبق این حدیث انسان و مسئولی  که در راه رفع نیازهای مردم تلاش کند در روز قیامت در آسایش و امنیت خواهد بود.

امام جمعه شهر سامن افزود: در راه خدمت به مردم از خدا و ائمه اطهار (ع) یاری بجوییم و از هیچ  کاری برای خدمت به مردم فروگذاری نکیم.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما