وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 ساعت 08:49   |   کد مطلب: 11077
اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان نهاوند
دومین کاروان دانش آموزی راهیان نور نهاوند عازم مناطق غرب کشور شد.

به گزارش نافع، رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند در حاشیه این اعزام به خبرنگار سایت گرو، گفت: در ادامه سلسله اعزام های دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ، دومین کاروان راهیان نور شهرستان نهاوند متشکل از360نفردانش آموز سال دوم دوره متوسطه در قالب 9 اتوبوس از محل سپاه ناحیه نهاوند به منطقه غرب کشور اعزام شدند.

تکلو گفت: این دانش آموزان به مدت دوروز از مناطق عملیاتی غرب کشور در شهرهای قصر شیرین ،گیلانغرب و پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب بازدید نموده و با رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند .

وی گفت: امسال تا پایان آذر ماه مجموعا یک هزار و 440 دانش آموز سال دوم متوسطه طی چهار مرحله به مناطق غرب کشور اعزام می شوند که تا کنون دو مرحله از دانش آموزان توانسته اند در کاروان راهیان نور شرکت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند عنوان کرد: به منظور آشنا نمودن بیشتر دانش آموزان با ابعاد مختلف دفاع مقدس و ایثارگریهای رزمندگان اسلام به همراه هر اتوبوس یک نفر از راویان جنگ نیزحضور دارند که با بیان خاطرات دوران جنگ دانش آموزان را با علل و عوامل تجاوز دشمن به میهن اسلامی آشنا می سازند.

تکلو اظهار داشت: در شرایط کنونی وجود کاروان راهیان نور می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید بسیار اثر گذار بوده و ارزشهای دفاع مقدس را برای دانش آموزان بیان نماید .

انتهای پیام/

دیدگاه شما