وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:26   |   کد مطلب: 11075
یهویی من و سگم! + تصاویر
شبکه های اجتماعی به قدر کافی انسان ها را از هم دور ساخته،حالا فرض کنید انسان های تنهای حاضر در شبکه های اجتماعی بخواهند اوقاتشان را با سگ سپری کنند و آن اوقات را نیز به اشتراک بگذارند! چه شود.

به گزارش نافع به نقل از الفبا: در دهه گذشته و ایام پیش از آن نگهداری از سگ در منزل امر شایعی نبود و معدود افرادی که دچار این عمل غیرشرعی و سنت شکنانه بودند هم سعی در مخفی نگاه داشتن این موضوع از دید و نظر سایرین می نمودند ولی در چند سال اخیر این اتفاق چراغ خاموش به میزان چشمگیری افزایش یافت و وارد فاز علنی و تبلیغی خود شد.

حتما برای شما هم پیش آمده که در خیابان به اعلامیه های آرایشگاه ویژه سگ ها و یا کلینیک های تخصصی عمل زیبایی سگ!  و این اواخر مهد های سگ! برخورده باشید و نکته جالب توجه آن است که غالب این آگهی ها با مجوز رسمی و ثبت شده نهادهای زیربط صورت می پذیرد.

کم نیستند فعالین شبکه های اجتماعی که به عکس پروفایل خود که از سلفی با سگشان است مفتخرند و  بی پروا عکس های یهویی خود با سگشان را که معمولا با پسوند و یا پیشوند “بهترین دوستم” یا “یار تنهایی ام” و “رفیق باوفایم” است را نشر می دهند و دم از مهربانی با حیوانات می زنند!

عکس با سگ تا جایی فراگیر شده است که به تازگی آتلیه های عکاسی حیوانات هم در پایتخت شروع به کار کرده و از علاقه مندان ثبت لحظات زیبای حیوانات خانگی! برای حضور در این محل دعوت می نمایند.با یک وبگردی ساده نیز می شود به تعداد قابل توجه این آتلیه ها پی برد. جالب آنکه در منوی اکثر آنها  گزینه حیوان قرضی هم وجود دارد که با انتخاب آن حتی افرادی که صاحب حیوان نیستند می توانند از حیوانات موجود در آتلیه نیز استفاده نمایند و با در آغوش کشیدن آن ها به ثبت عکس بپردازند!

مشخص نیست که حضور سگ ها در شبکه های اجتماعی را باید به پای گستردگی این شبکه ها گذاشت و یا اینکه تعداد سگ های خانگی آنقدر زیاد شده که ردپایشان در فیس بوک و واتس آپ و تلگرام و وایبر و اینستاگرام هم دیده میشود. تعداد پست های سگی! در میان صفحات شبکه های اجتماعی قطعا رقم قابل توجهی می باشد.

اخیرا برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی برای الحاق به مجازات اسلامی پیشنهاد داده‌اند که به موجب آن: «نه‌تنها سگ‌گردانی در شهر که معامله و نگهداری این حیوان‌ها در خانه نیز مجازاتی مانند ۷۴ ضربه شلاق و جریمه نقدی از یک تا ۱۰ میلیون‌ تومان خواهد داشت.»

باید دید در صورت تصویب و اجرایی شدن این قانون تغییری در روند به سرعت روبه رشد نگهداری از سگ در خانه که موجودی نجس العین است رخ خواهد  داد یا خیر؟ و آیا از شهوت رو به فزونی ثبت لحظات مشترک با این حیوان کاسته می شود؟

انتهای پیام/ع

دیدگاه‌ها

خدایا به تو پناه میبرم از آفات آخر الزمان.

دیدگاه شما