وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 08:17   |   کد مطلب: 10963
آل خلیفه به دنبال انتخابات فرمایشی در بحرین است
امام جمعه گل تپه با اشاره به بیداری اسلامی در کشور بحرین گفت: آل خلیفه در این کشور به دنبال انتخابات فرمایشی است که امیدواریم مردم این کشور با هوشیاری این توطعه ها را خنثی سازند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم موسوی جنایات صورت گرفته در بحرین را با حمایت وهابیت و آل سعود عنوان کرد و گفت: خواسته مردم بحرین همه پرسی و انتخابات آزاد در این کشور است اما حکومت این کشور با حمایت استکبار جهانی اجازه تعیین سرنوشت مردم این کشور را نمی دهد و با زندانی کردن هزاران نفر از مردم در برابر بیداری اسلامی ایستاده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر گل تپه که در جمع مردم این شهر سخنرانی می کرد، گفت: بیش از ۷۵درصد مردم بحرین شیعه هستند اما به علت ظلم و ستم حکومت آل خلیفه آنان از کمترین حقوق برخوردار هستند.
نسل جدید باید با کتاب ارتباط داشته باشد
امام جمعه گل تپه در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در هفته کتاب اظهارداشت: همه مردم و به ویژه نسل جدید باید با فرهنگ خواندن کتاب آشنا شوند چرا که علاقه به مطالعه ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را در پی دارد.
حجت الاسلام موسوی اهدای کتاب را بهترین باقیات صالحات و خیرات عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ اهدای کتاب در جامعه نهادینه شود و خیرین هم در تجهیز کتابخانه ها تلاش مضاعفی داشته باشند.
استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق قانونی ملت ماست
حجت الاسلام موسوی با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه ۱ + ۵ اظهار کرد: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق قانونی ملت ماست و ملت ما از این حق قانونی کوتاه نخواهد آمد.
وی با اشاره به زیاده خواهی های کشورهای مستکبر جهانی گفت: دولت های غربی و در راس آن آمریکا با زیاده خواهی ها و طرح مسائل حاشیه ای به دنبال محروم کردن ایران اسلامی از حقوق مسلم خود در استفاده از فن آوری های صلح آمیز هسته ای هستند.
امام جمعه گل تپه علت نگرانی غرب را به خاطر دستیابی ایران به انرژی هسته ای ندانست و گفت: اختلاف ما با دولت آمریکا ایدئولوژیک است و آمریکا با تحریم ها نمی تواند اراده ملت را بگیرد.
وی دستیابی ملت ایران به انرژی هسته ای را نتیجه خون صدها هزار شهید به ویژه شهدای هسته ای عنوان کرد و کفت: شهدای هسته ای راه دستیابی کشورمان به انرژی صلح آمیز هسته ای را هموار کردند.
انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما