وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 08:28   |   کد مطلب: 10824
بازدیدسیدمهدی هاشمی ازبرخی پژه های عمرانی ملایر
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه درسفر به شهرستان ملایر استان همدان از برخی پروژه های عمرانی ملایر بازدید کردند.

به گزارش نافع، سیدمهدی هاشمی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر افزود: فرصت برای انجام اقدامات جبرانی در بودجه 93 وجود دارد و علاوه بر این، در برنامه های کلان، برنامه ششم توسعه و بودجه سال 94 نیز پیشنهادات لازم باید مطرح شود.

وی اظهار داشت: کمیسیون عمران مجلس در راستای وظایف ذاتی و نظارتی خود بازدیدهایی را از پروژه های عمرانی مراکز استان ها دارد و همراه همه اعضای این کمیسیون با انجام وظیفه و تعهد کاری خود، برای جبران عقب ماندگی پروژه های عمرانی تلاش می کنیم .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، اگر مصوبات و تعهداتی که توسط دستگاه های مختلف و مجلس تصویب شده تحقق پیدا نکرده است باید از فرصت های لازم در فصل چهارم بودجه و لایحه بودجه سال 94 برای جبران عقب ماندگی آن استفاده کرد.

هاشمی خواستار جمع بندی پیشنهادات و طرح ها و ارایه آنها به مجلس برای پیگیری و اجرا توسط نمایندگان، اعضای کمیسیون و مدیران شد و افزود: در این بازدیدها نقایص شناسایی و پیگیری های لازم در استان و تهران انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت ها و پیگیری هایی که توسط نمایندگان انجام می شود، می تواند تضمینی برای اجرای دقیق تر تعهدات و فراهم شدن زمینه و بستر لازم برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باشد.

رییس کمیسیون عمران مجلس نهم بیان داشت: توجه ما به روستاها به خصوص مدیریت، آب، راه و خدمات روستایی ویژه است و چند مصوبه نیز در مجلس برای روستاها داریم که زحمات بنیاد مسکن و دهیاری ها را بیشتر خواهد کرد.

هاشمی همچنین بر لزوم تحقق و بکارگیری مدیریت جهادی از سوی مدیران و نمایندگان تاکید کرد و گفت: هیچگاه برای انجام کار، منتظر بودجه و اعتبار ننشینید.

وی تاکید کرد: مدیران باید برای بهسازی راه ها با اولویت راه روستایی و نصب علایم ایمنی با جدیت بیشتری کار کنند تا شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در سطح شهرها و روستاها باشیم.

هاشمی ادامه داد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید بتوانیم اقدامات بسیار خوبی در زمینه مدیریتی انجام دهیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بودجه عمرانی اصلی ترین و مهمترین بودجه کشور است، بر این اساس باید فعالیت بیشتری برای جبران عقب ماندگی ها صورت گیرد و عزم کمیسیون عمران مجلس در این راستا جدی است.

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه درسفر به شهرستان ملایر استان همدان از برخی پروژه های عمرانی ملایر بازدید کردند.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

دیدگاه شما