وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 1 آبان 1393 ساعت 14:29   |   کد مطلب: 10355
تجلیلی ازحافظان و فعالان قرآنی دانشگاه ملایر
همزمان با برگزاری ششمین دوره آزمون های ادواری حفظ قرآن کریم با عنوان'طرح بر بال فرشتگان'، از حافظان و فعالان قرآنی دانشگاه ملایر با حضور قاریان بین المللی، اساتید، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش نافع، رییس دانشگاه ملایر در همایش تجلیل از حافظان و فعالان قرآنی در تالار حافظ دانشکده عمران و معماری این دانشگاه گفت: تاکنون در راستای اجرای طرح بر بال فرشتگان، یک هزارو 600 دانشجو در این دانشگاه با قرآن انس گرفته اند.

'بهمن امانی' اظهار داشت: امسال برای چندمین سال متوالی، دانشگاه ملایر به دلیل تربیت بیشترین حافظان قرآنی در بین سایر دانشگاه های کشور، رتبه برتر را کسب کرد.

وی هدف از اجرای طرح بر بال فرشتگان را آشنا کردن بیشتر دانشجویان با قرآن عنوان کرد و افزود: نور هدایت قرآن به زندگی ما هدف می دهد و هر کس با قرآن مانوس شود، قرآن نیز او را میهمان و مانند چراغی نورانی مسیر را برای ما هموار می کند.

امانی خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری، حفظ قرآن و تربیت حافظان قرآنی در سطح ملی است که تاکنون دانشگاه ملایر به این امر مهم رهبری لبیک گفته و تربیت این تعداد حافظ قرآن، برای ما مایه خشنودی و برکت است.

وی خطاب به دانشجویان تاکید کرد: باید با پرداختن به قرآن از علم خود در راه صحیح و درست استفاده کنید و در ایام ماه محرم و صفر برای بهره گرفتن بیشتر از لطف و عنایت خداوند، با عمل به دستورات قرآن و اهل بیت(ع) از عزاداران واقعی امام حسین(ع) باشید.

در این همایش پس از تقدیر از 40 نخبه قرآنی دانشگاه ملایر، با حضور'محمدرضا زاهدی' قاری نوجوان و حافظ کل قرآن و استاد'محمد حسین سعیدیان' محفل انس با قرآن برگزار شد.

دانشگاه ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر-اراک واقع شده است.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

دیدگاه شما