وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 10:05   |   کد مطلب: 11176
فرهنگ بسیجی یکی از راهبردهای اساسی برای توسعه و عمران کشور است
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: فرهنگ بسیجی یک نوعی مدیریت دینی و یکی از راهبردهای اساسی و ظرفیت اجتماعی برای توسعه و عمران کشور است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) بسیج مستضفعین در جهت بهره گیری نظامند از همه ظرفیت ها در همان اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل شد، افزود: چون ریشه بسیج در فرهنگ توحیدی،اسلامی و شیعی است بنابراین فرهنگ بسیجی نوعی مدیریت دینی و یکی از راهبردهای اساسی و ظرفیت اجتماعی برای توسعه و عمران کشور است.

وی اظهار داشت: باید صفات حسنه بسیج و بسیجی را در همه ابعاد زندگی خود نهادینه کنیم.

دشتکی ادامه داد: بهره گیری از ثمرات شجره طیبه بسیج در همه امور زندگی یک ضرورت است و باید در همه امور زندگی اجتماعی و فردی از ثمرات آن بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع بسیج و بسیجی به لحاظ بُعد ارزشی بودن آن یادآور شد: حفظ شأن و حرمت این جایگاه بسیار مهم است و باید در جهت ارتقاء این جایگاه و الگو شدن آن تلاش کرد تا ثمره آن تمام شئون زندگی را در بر بگیرد.

این مقام مسئول همچنین توجه به فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ بسیجی را یک اصل دانست و بر اجرای برنامه های ویژه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در هفته بسیج تأکید کرد.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما