وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت 17:13   |   کد مطلب: 10815
با همکاری آموزش و پرورش و سپاه تویسرکان:
25 آبان؛ 400 دانش آموز تویسرکانی به راهیان نور اعزام می شوند
 25 آبان؛ 400 دانش آموز تویسرکانی به راهیان نور اعزام می شوند
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: 25 آبان ماه امسال، 400 دانش آموز دختر این شهرستان به راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش نافع، سعید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار رودآور اظهار کرد: 25 آبان ماه سال جاری 400 دانش آموز دختر در قالب 9 دستگاه اتوبوس به اردوی زیارتی کربلای ایران راهیان نور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچون شلمچه، اروندکنار، فتح المبین و هویزه بازدید می کنند، تصریح کرد: جاذبه‌ای که یادمان‌های دفاع مقدس دارند به قدری زیاد است که محال به نظر می‌رسد شخصی در این اردوها شرکت کند و اثر نپذیرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز کرد: اردوی راهیان نور سه روز بوده و در مدت برپایی آن برنامه های ویژه فرهنگی در یادمان ها برگزار ضمن اینکه عملیات های دوران دفاع مقدس توسط راویان برای دانش آموزان تشریح می شود.

سعیدی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را معنویت‌افزایی، تجدید پیمان با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی وآشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها ی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهیدان و نیز ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

وی از همکاری صمیمانه مجموعه آموزش و پرورش تویسرکان به ویژه مدیریت آن تشکر و قدردانی کرد و افزود: آموزش و پرورش تویسرکان هزینه 50 نفر از دانش آموزان اعزامی را متقبل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین تصریح کرد: با قول مساعد مدیر آموزش و پرورش تویسرکان به مدیران و دانش آموزان موفق در این اردو هزینه بلیط قطار برای سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

دیدگاه شما