وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 07:30   |   کد مطلب: 10611
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیمنه و قدرت پوشالی استکبار و بخصوص آمریکا توسط ملت ایران در روز 13 آبان ماه در باور جهانیان شکسته شد.

محمدمهدی مفتح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نافع در تویسرکان گفت: روز ۱۳ آبان، روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است. روز مجاهدت و تبعید مظلومانه حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ و در نهایت، خط بطلانی است که دانشجویان در سال ۱۳۵۸ با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست اندازی های استکبار جهانی در کشورمان زدند.

مفتح با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد استکبار ستیزی و مقاومت ملت در برابر جبهه استکبار به سر کردگی آمریکا است، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا چند ماه پس پیروزی انقلاب اسلامی آن چنان بزرگ بود که امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: شکست ابهت پوشالی آمریکا در اذهان جهانیان آن هم در شرایطی که همه کشورها، آمریکا را به عنوان یک کشور قدرتمند، ظالم و مستکبر می دانستند، مهمترین دستاورد انقلاب دوم ایران بود.

نماینده مردم تویسرکان افزود: به‌ واسطه‌ی تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام بسیاری از جیره‌خواران سفارت آمریکا شناسایی شدند و مصونیت بخشیدن به انقلاب اسلامی ایران را می توان از دیگر دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی دانست .

مفتح با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی، ملت های آزاده و به ستوه آمده از جاسوسی‌ها، دخالت‌ها، خرابکاری‌ها، و جنایات آمریکا در جهان را به الگوگیری از اقدام تاریخی ملت ایران دعوت کرد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه که یوم الله ۱۳ آبان ماه روزه ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: در این روز نه تنها دانش آموزان و دانشجویان فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهند بلکه همه اقشار مختلف مردم هر سال کوبنده تر از سال گذشته شعار استکبار ستیزی و آزادگی را فریاد می زنند.

نماینده مردم تویسرکان در پایان ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی، خاطر نشان کرد: مردم فهیم شهرستان تویسرکان همگام با سایر مردم در سراسر ایران اسلامی، امسال نیز همانند سال های گذشته در راستای تداوم رسالت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران، یوم الله ۱۳ آبان را که سمبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی را گرامی داشته و راهپیمایی این روز را هرچه با شکوه تر برگزار می کنند و همچون گذشته با حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان ، انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما