وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 10622
آمادگی کامل ناجا برای برگزاری مراسم عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طرح امنیتی انتظامی روز عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان تهیه شده و برای برگزاری عزاداری و تجمع این روز آمادگی کامل را داریم.

به گزارش نافع، سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: ماه محرم در تاریخ نظام اسلامی ما یك فرصت محسوب می شود، فرصتی كه به وسیله آن نهضت های بزرگی چون انقلاب اسلامی به راه افتاده است.

وی اظهار داشت: بدون شك ایام با ارزش ماه محرم برای ما یك فرصت محسوب می شود فرصتی كه می توان از آن برای تبلیغ دین مبین اسلام استفاده كرد و در مجالس و تكایا جوانان و خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی آگاه ساخت.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز همگام با این پویش عظیم مردمی با بسیج همه امکانات و نیروهای خدوم خود به برقراری نظم و امنیت عزاداران ابا عبدالله (ع) با مشارکت مردم عزیز و تسهیل ترافیک و امداد رسانی انتظامی خواهد شتافت تا شاهد شکوه هرچه بیشتر این مراسم سنتی و مردمی پیروان ولایت باشیم.

وی گفت: از مردم عزیز و عزادار دارالمومنین همدان انتظار می رود با خدمتگذاران خود در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و همچنین توصیه می شود هیئات و دسته های عزاداری حسینی با صیانت از این نهضت عظیم از اقداماتی که موجب وهن و یا بدعت است جلوگیری کنند.

مهدیان نسب افزود: تمامی اقدامات امنیتی و همچنین اقداماتی در راستای روانسازی ترافیک و جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی انجام شده است.

وی همچنین از انجام اقدامات امنیتی برای حفظ نظم و امنیت شهروندان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان خبر داد.

دیدگاه شما