وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 06:05   |   کد مطلب: 10606
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتایج دکترین استکبارستیزی نظام گفت: امروز نیز طبق فرموده مقام معظم رهبری، بهره‌گیری از ظرفیت درون برای حل مشکلات پیش رو را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ابراهیم کارخانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگارما با اشاره به نتایج مثبت دکترین استکبارستیزی نظام و اثرات سازنده آن تأکید کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران می‌خواست سیاست‌های خود را طبق خواست استکبار جهانی ترسیم و اجرا کند امروز باید از تمام حقوق حقه خود دست برمی‌داشت.

وی حضور کشورهای 1+5 در یک طرف میز مذاکره و ایران اسلامی را در طرف دیگر، ناشی از اقتدار ایران و اثرگذاری آن دانست و گفت: البته جمهوری اسلامی ایران طی 35 سال گذشته در مقابله با این کشورها، همواره پیروز میدان بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ایران پرقدرت‌تر از هر زمان دیگر است، افزود: همین قدرت و صلابت ایران باعث شده قدرتمندتر از گذشته از اسلام و انقلاب دفاع کند.

وی با بیان اینکه ایران سالامب با استکبارستیزی خود به عنوان کشوری مقتدر و عزتمند در دنیا معرفی شده است، اظهار کرد: الگوپذیری دیگر کشورهای مسلمان و همین‌طور آزادیخواهان کشورهای غیر مسلمان از نظام جمهوری اسلامی به خاطر اقتدار آن در برابر نظام سلطه است.

کارخانه‌ای موفقیت ایران را ناشی از مقابله با استکبار، دفاع از ولایت و توجه به ظرفیت درون دانست و گفت: امروز نیز طبق فرموده مقام معظم رهبری، بهره‌گیری از ظرفیت درون برای حل مشکلات پیش رو را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی دستیابی ایران به فناوری چرخه سوخت هسته‌ای به عنوان نهمین کشور جهان را نمونه کوچکی از توجه به ظرفیت درون عنوان کرد و افزود: غرب با تحریم شدید هسته‌ای ایران، مطمئن بود که این کشور هیچ‌گاه به انرژی هسته‌ای دست نمی‌یابد اما در کمال ناباوری با کشوری مجهز به فناوری هسته‎ای مواجه شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برخورداری از صنایع پیشرفته دفاعی را از دیگر موفقیت‌های ایران اسلامی خواند و آن را نیز ناشی از اتکا به ظرفیت درون قلمداد کرد.

وی در پایان گفت: به طور حتم اگر ایران در برابر استکبار جهانی ذره‌ای کوتاه می‌آمد امروز نباید شاهد این همه موفقیت و پیشرفت می‌بود.

دیدگاه شما