وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 13:30   |   کد مطلب: 10491
ساخت موزه دفاع مقدس در بروجرد با اقتباس از موزه همدان
کارکنان و اعضای شورای شهر بروجرد با حضور در باغ موزه دفاع مقدس همدان از غرفه‌های مختلف این مجموعه فرهنگی بازدید کردند.

به گزارش نافع، رئیس شورای شهر بروجرد در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان، یادگاری از انقلاب و هشت سال حماسه و پایداری بوده و در این مجموعه فرهنگی، تصویرسازی مناسبی از دوران هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است.

محسن روح‌بخشان افزود: به یقین حضور مخاطبان به ویژه نسل سوم انقلاب و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم که جنگ را درک نکرده‎اند در چنین فضاهایی، مؤثر و تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس استان همدان، بیانگر تاریخ روشن ایران اسلامی است، تصریح کرد: دلیرمردان و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در این موزه به خوبی معرفی شده‌اند.

روح‌بخشان بیان کرد: جوانان باید بیش از پیش با از خودگذشتگی و جانفشانی فرزندان ملت در آن دوران آشنا شوند و امروز همه ما باید به این مهم توجه کنیم.

وی، اصلی‌ترین هدف اعضای شورای شهر بروجرد از این بازدید 2 ساعته از باغ موزه دفاع مقدس همدان را الگوگیری برای ایجاد چنین مجموعه‌ای در استان لرستان دانست و خاطرنشان کرد: شهر بروجرد، سهم ارزنده و مؤثری در حماسه هشت سال دفاع مقدس داشته و شهدای گران‌قدری چون شهید بروجردی را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

خبر از سمیه مظاهری

دیدگاه شما