وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 08:49   |   کد مطلب: 13533
مدیر باغ‌‌ موزه دفاع مقدس همدان از توزیع بلیت رایگان بازدید از باغ موزه برای بخشی از مهمانان نوروزی در همدان خبر داد .

به گزارش نافع، سرهنگ پاسدار خلیل الهی‌تبار مدیر باغ‌‌ موزه دفاع مقدس همدان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز و بازدید گردشگران داخلی و خارجی از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان، گفت: باغ موزه دفاع مقدس به عنوان یک قطب ارزشمند فرهنگی و یک مجموعه بی‌‌نظیر در سطح کشور، طی امسال 500 هزار بازدیدکننده را پذیرا بوده است.

وی با اشاره به اهمیت تأثیرات مکان فرهنگی بر روی گردشگران، اظهار کرد: مجموعه باغ موزه دفاع مقدس با برپایی جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف طی سال گذشته تأثیر فرهنگی فراوانی را بر روی گردشگران به ویژه گردشگران خارجی داشت.

مدیر باغ‌‌موزه دفاع مقدس همدان از فراهم کردن اقدامات لازم برای حضور گردشگران در باغ‌موزه طی ایام نوروز خبر داد و افزود: این مجموعه از ساعت 8:30 تا 21 همه روزه در ایام تعطیلات عید آماده پذیرایی از میهمانان است که امیدواریم تعداد قابل توجهی از افراد از این مکان بازدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور راویان برای راهنمایی بازدیدکنندگان از مکان باغ‌موزه و نیز استفاده از خدمات فروشگاه‌های داخل این مجموعه در نظر گرفته شده است، گفت: در راستای رفاه حال گردشگران امکانات لازم از جمله عکاسی و... فراهم شده است.

الهی‌تبار با اشاره به بازدید 20 هزار نفر از باغ موزه همدان در ایام نوروز امسال، اظهار کرد: طی سال جدید نیز در راستای اطلاع‌رسانی به منظور حضور گردشگران نیز تمهیداتی اندیشیده شده که امیدواریم این مکان گردشگری و فرهنگی نیز در کنار سایر مکان‌های تاریخی مورد توجه افراد قرار گیرد.

وی با اشاره رایزنی‌های صورت گرفته در راستای همکاری مجموعه شهرداری برای حضور گردشگران در این مکان فرهنگی، افزود: تهیه و توزیع اقلام تبلیغی از جمله بروشور و نشریات و ایجاد تابلوهای ترافیکی و راهنمایی گردشگران در خصوص بازدید از باغ موزه از جمله اقدامات اجرایی خواهد بود.

مدیر باغ‌ موزه دفاع مقدس همدان گفت: در خصوص اطلاع‌رسانی دقیق برنامه‌هایی نیز در صدا و سیمای مرکز استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما