وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 ساعت 10:10   |   کد مطلب: 10382
 عربستان داعیه دار و علمدار اسلام آمریکائی است
امام جمعه شهر قهاوند گفت : عربستان داعیه دار و علمدار اسلام آمریکائی است و نظام اسلامی پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است ونباید انتظار تعامل وتفاهم بین دو کشور با حفظ مواضع داشت.

به گزارش نافع به نقل از جهادپرس، حجت الاسلام حسین محققی همان گروه و جریانی که با کنار گذاشتن تعقل و خرد ورزی از اعتدال و صراط مستقیم خارج می شود و دچار افراط می گردد روزی از اسلام دفاع می کند وحتی مرتکب گناه کبیره را کافر می داند روزی دیگر احکام الهی را به سخره گرفته ودر حالی که مصرف بعضی میوه ها را حرام می داند با کمربند انفجاری خون انسانهای بی گناه را می ریزدوجنگ وخونریزی و اختلاف بین امت را تکلیف خود می داند.

وی گفت: پیدایش افراط گرایی وگروههای تندرو افراطی از زمانی آغاز شد که امریکا به بهانه مبارزه با شوروی سابق در افغانستان طالبان را به وجود آورد وبه بهانه ۱۱سپتامبر برای سرکوب آنها به افغانستان لشکر کشی کرد وبه بهانه واهی سلاح کشتار جمعی به عراق حمله کرد.

وی ادامه داد: ایمن الظواهری رهبر القاعده عراق حزب الله لبنان را فرزندان امت اسلامی می دانست.

محققی افزود: بعدبا چرخش ۱۸۰درجه ای به مقابله با شیعه وحزب الله قد علم کردند آیت الله حکیم را شهید وجنگ بین شعیه و سنی و ایران هراسی راه انداختند سازمانهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا،انگلیس و اسرائیل در عملیاتی به نام لانه زنبور ابوبکر البغدادی را از زندان آزاد وداعش را تشکیل دادند.۱۳سال جنگ منطقه ای ،اشغال و مداخله نقش اصلی را دربستر سازی برای فعالیت این گروه تروریستی ایجاد کرده است.

امام جمعه شهر قهاوند گفت: داعش در حقیقت ساخته و پرداخته عمدی و مهندسی خود آمریکاست محصول داعش توطئه برنامه ریزی شده توسط خود آمریکاجهت غوطه ور کردن نه تنها سوریه که کل منطقه در خون ریزیهای نسل کشی فرقه ایست.

حجت الاسلام حسین محققی بیان کرد: اشتراک منافع غربی ها با برخی کشورهای منطقه همچون حفظ حکومت ،تضمین امنیت رژیم صهیونسیتی و جلوگیری از بیداری اسلامی ونفوذ جمهوری اسلامی در منطقه موجب پیدایش داعش شده است.

محققی داعش را مولود آمریکا و متحدان منطقه ای آمریکا خواند و افزود:داعش مشکل و معضلی برای خود آنها شده است البته هدف از مقابله ائتلاف نمایشی و دروغین با داعش تنها مدیریت و تحت کنترل در آوردن داعش است نه نابودی آنها،داعش همانند خواراج پایگاهی ندارد وجز در عربستان که صد سال است تفکر تکفیری در آن تبلیغ و ترویج می شود پایگاهی ندارد.

وی ادامه داد :در کشورهای عراق،سوریه،لبنان،یمن،بحرین ودر موضوع داعش با همه سرمایه گذاریش بازنده میدان بوده است، اختلاف بین ایران و عربستان یک نزاع ایدئولوژیکی است که در جاهای مختلف ظهور وبروز دارد،عربستان داعیه دار و علمدار اسلام آمریکائی است و نظام اسلامی پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است ونباید انتظار تعامل وتفاهم بین دو کشور با حفظ مواضع داشت.

امام جمعه شهر قهاوند ادامه داد : تنها راه مبارزه باتروریسم در منطقه تقویت دولت و حکومت مرکزی کشورهاست،نه دخالت نظامی کشورهای خارجی دنیا دخالت نظامی را در افغانستان،عراق،لیبی مشاهده و تجربه کرده است که دخالت خارجی علاوه بر کشتار میلیون ها انسان بی گناه نتیجه اش رشد وتقویت تفکر تروریستی و سلب امنیت در آن کشورهاست.

 

دیدگاه شما