وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 1 آبان 1393 ساعت 14:47   |   کد مطلب: 10357
قضاوت سرور ساعدی برای تیم بانوان پاس همدان و ملوان
از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال سرور ساعدی به همراه تیم داوری مسئولیت قضاوت مسابقه بین تیم‌های بانوان پاس همدان و ملوان بندر انزلی را بر عهده گرفتند.

مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور به ایستگاه چهارم خود رسیده و تیم‌های حاضر در این فصل رقابتی مسابقات خود را پیگیری خواهند کرد.

سازمان لیگ فوتبال ایران با نظارت و نظم بیشتری نسبت به سال‌های گذشته مسابقات فوتبال در سطوح مختلف بانوان را برگزار می‌کند و به اعتراف سرپرستان تیم‌ها برنامه‌ریزی بهتری نسبت به قبل صورت گرفته است.

تیم بانوان پاس که همزمان فعالیت این باشگاه در همدان دست به تیمداری در بخش فوتبال بانوان زده در چندمین سال حضورش در بالاترین سطح فوتبال ایران امسال عملکرد به مراتب بهتری نسبت به قبل داشته است.

دختران فوتبالیست همدانی در دو هفته ابتدایی لیگ با دو پیروزی ارزشمند در این هفته خود را برای رویارویی با تیم ملوان بندر انزلی یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر بانوان آماده می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال سرور ساعدی (داور وسط)، سارا نصراللهی و آرزو رضایی (کمک‌داور) و مهناز ذکایی (داور چهارم) برای قضاوت مسابقه حساس بین بانوان پاس همدان و ملوان بندر انزلی در نظر گرفته شده‌اند.

اسامی داوران سایر مسابقه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح ذیل است.

پنجشنبه یکم آبان‌ماه

کیان صدرای فارس - شهرداری سیرجان

شیوا یاری – سمیه براتیه – سمانه رضایی – الهه سمانیان

جمعه دوم آبان‌ماه

شهرداری بم - پالایش گاز ایلام

سلطنت نوروزی – فاطمه سپاهی – بهاره سیفی – زهره قلندری

دادگر شهرداری جیرفت - آینده‌سازان میهن

جمیله کشاورز – سمانه محسنی – مریم صفابخش – مریم امیری

استقلال ایران - همیاری شهرداری ارومیه

سلما رضوی – انسیه مافی نژاد – مستا احمدزاده – حبیبه ربوی

تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم پاس با کسب 6 امتیاز از دو بازی خود را در میان تیم‌های بالای جدول قرار داده است.

در چارچوب هفته چهارم روز جمعه دوم آبان‌ماه از ساعت 11 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان دو تیم بانوان پاس همدان و ملوان بندرانزلی به مصاف هم می‌روند.

دیدگاه شما