وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 25 مهر 1393 ساعت 14:47   |   کد مطلب: 10200
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت:دشمن می خواهد عزاداری های امام حسین (ع) را از درون تهی کند و در این رابطه باید هوشیار بود که آیین های عزاداری به صورت مناسب و باشکوه برگزار شود.

به گزارش نافع،  آیت الله محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با تاکید بر پررنگ کردن آیین های روضه خوانی و عزاداری در منازل گفت: مجالس مذهبی و روضه خوانی ها همانند سالیان گذشته باید به منازل کشیده شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر روضه های خانگی تعطیل و کمرنگ شده است که توجه به این امر به ویژه در ایام محرم و صفر ضروری است.

امام جمعه همدان گفت: مداحان سراسر ایران و 20 کشور اسلامی که در زمینه ماه محرم و صفر نوحه سرایی می کنند، در آستانه ماه محرم در همایشی در اهواز شرکت خواهند کرد که این برنامه های خوب باید به صورت مستمر در سطح کشور ادامه داشته باشد.

وی با تبریک سالروز تاسیس وزارت اطلاعات و تلاش های 30 ساله سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: اگر وزارت اطلاعات نبود وضعیت کشور ایران، هزار بار بدتر از عراق و سوریه می شد اما با مجاهدت های خاموش این وزارتخانه ایران دارای امنیت است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مساله امامت و ولایت مساله بسیار مهمی است که به درستی شناخته نشده است گفت: اگر همه مسلمانان جهان دارای سرپرست و رهبر باشند آنگاه مسلمانان ابرقدرت اول جهان خواهند شد.

آیت الله طه محمدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و صفر گفت: دشمن می خواهد عزاداری های امام حسین (ع) را از درون تهی کند و در این رابطه باید هوشیار بود که آیین های عزاداری به صورت مناسب و باشکوه برگزار شود.
 

دیدگاه شما