وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 11:55   |   کد مطلب: 10185
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:
دفاع مقدس ما برگرفته از فلسفه و قیام عاشورا بود
دفاع مقدس ما برگرفته از فلسفه و قیام عاشورابود
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت:عاشورا درس آزادگی را به بشریت می‌آموزد و دوران دفاع مقدس ما ایرانیان نیز برگرفته از فلسفه و قیام عاشورا بود.

به گزارش نافع، مهرداد نادری فر صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عاشورائیان ویژه ماه محرم در همدان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عاشورائیان برنامه ای دیداری، شنیداری و احساسی است چرا که با احساسات مردم و انتقال حال و هوای محرم نقش دارد.

نادری فر بیان کرد: بخش اجرای نمایش این نمایشگاه باید با قوت برگزار شود به طوری که در روح و احساسات مردم همدان همانند نمایش شب آفتابی که چند سال گذشته در وسعت بالایی برگزار شد و در اذهان مردم ماندگار شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه هر چه داریم از عاشورا داریم، تصریح کرد: عاشورا درس آزادگی را به بشریت می‌آموزد و دوران دفاع مقدس ما ایرانیان نیز برگرفته از فلسفه و قیام عاشورا بود.

نادری فر گفت: قیام رزمندگان اسلام در تداوم قیام عاشوراییان به انجام رسید و باید از فرصت‌های پیش رو استفاده کرد تا جلوه واقعی اسلام را در نمایشگاه عاشوراییان که ویزه ماه محرم برگزار می‌شود برای مردم همدان به نمایش بگذاریم.

‌وی همچنین از مسئولان برپایی نمایشگاه خواست تا نسبت به تعیین نقشه دقیق نمایشگاه و میزان فضای غرفه‌نهادها اقدام کنند و تدابیر لازم برای وضعیت آب و هوا و بارندگی ناگهانی در نمایشگاه پیش بینی شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما