وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 15:38   |   کد مطلب: 10142
اعزام ۲۳۵۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور
فرماده سپاه ملایر گفت: دو هزار و 350 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم به مناطق غرب کشور اعزام می‎شوند.

به گزارش نافع،  سرهنگ مصطفی رستمی در حاشیه اعزام کاروان‎های راهیان نور اظهار کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی گسترده دشمن از جمله ماهواره و شبکه‎های اجتماعی و تأثیر مخرب آن بر روی جوانان و نوجوانان به طور قطع اردوهای راهیان نور می تواند تأثیر مثبتی روی این قشر داشته باشد.

وی افزود: این اردوها می تواند دانش آموزان را در طراز دانش آموز انقلابی قرار دهد.

فرماده سپاه ملایر گفت: تأثیر حضور دانش آموزان در این مناطق که خون هزاران شهید در آنها ریخته شده و هنوز پیکر بسیاری در آن مناطق آرمیده است، می‎تواند بر افکار آنها تأثیر بسزایی داشته و کمک به هدایت و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه شهیدان می کند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر در هفت مرحله برگزار می شود، ابراز کرد: در این مدت دو هزار و ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم به مناطق غرب کشور اعزام می شوند.

رستمی تصریح کرد: دانش آموزان در این اردوها به مدت دو روز از مناطق عملیاتی سرپل ذهاب، منطقه عملیاتی مرصاد و سایر نقاط غرب کشور بازدید می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر تا پایان آبان ماه ادامه دارد، بیان کرد: در مرحله اول ۲۵۰ دانش آموز، ۳۰ معلم و ۱۷ نفر از راویان و مبلغان شهر سامن و جوکار حضور دارند.

فرمانده سپاه ملایر تصریح کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر از ابتدای بهمن ماه به مناطق عملیاتی جوب کشور آغاز می شود.

دیدگاه شما