وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 20:41   |   کد مطلب: 14743
ماهواره مهم ترین ابزار صهیونیست و شیاطین برای تاثیر گزاری بر افکار عمومی دنیاست.

به گزارش نافع، به نقل ازجهاد پرس ،  همانطور که همه ما میدانیم یکی از بزرگترین آسیبهایی که به جامعه ما وارد میشود از طریق ماهواره است، ماهواره رسانه شیطانی،صهیونستی و یهودی است.ماهواره مهم ترین ابزار صهیونیست و شیاطین برای تاثیر گزاری بر افکار عمومی دنیاست .یهودی ها و صهیونیست برای رسیدن به هدف خود از هر ابزاری استفاده می کنند حتی دروغ ،قتل و …. آیا رسانه های صهیونیستی قابل اعتمادند؟

بنابراین سعی شده است تا از طریق جنگ نرم آرام آرام جوانان ما را از راه و مسیر اسلامی منحرف کند و آسیبهایی از طریق تلفن همراه، مارک و علائم لباسها،تحریک کردن جوانان از طریق خوب جلوه دادن فرهنگ های بیگانه و مخرب ترین آنها را که ماهواره می باشد را بر ما وارد کند که متاسفانه اکثر خانواده های ایرانی از این جعبه جادویی استفاده میکنند، جعبه جادویی که حکم جادوگری را دارد که تعلیم داده ی دشمنان اسلام است و مردم هم ناخودآگاه اسیر این جادو شده و دچار دام میشوند به همین منظور به سراغ زوجی که به تازکی از هم جداشده اند رفتیم و خواستیم تا برای جلوگیری از به زوال کشیده شدن خانواده های دیگر نسبت به روشنگری خانواده های ایرانی سرگذشت خود را برای ما بازگو بکنند.

ما در ابتدای زندگی یک زوج بسیار خوشبخت بودیم تا اینکه  ارتباط ما کم کم در آپارتمانی که بودیم با همسایگان طبقات دیگر زیاد شد و من متوجه شدم که تمام همسایگان دارای ماهواره هستند و هرروز از فیلم هایی که در ماهواره پخش می شد برایمان توصیف و تعریف می کردند.

با تعاریفی که از ماهواره پیش همسرم کردیم و تنوعی که در برنامه های ماهواره بودم شوهرم راغب شد که تجهیزات ماهواره را برای منزلمان تدارک ببیند .
 
شبکه ای به نام من و تو که دودمان بسیاری از خانواده ها را بر باد داده است برایمان بسیار لذت داشت به خاطر اینکه عوامل این برنامه خانم های بی حجاب بودند من علاقه زیادی نداشتم که همسرم به آنها نگاه کند از قضا همسر من با علاقه فراوان به دیدن این برنامه نشست و هر روز از من می خواست که خودم را شبییه یکی از این عوامل برنامه کنم و من خوشم نمی آمد.
 خلاصه کارمان به جایی رسید که دیگر خیلی کم با هم صحبت می کردیم و یا اون دیر وقت به خانه می آمد و اگر هم زود می آمد مشغول ماهواره می شد و به کل خانواده را از یاد برده بود.

ومن نیز واکنش نشان می دادم و می گفتم که چرا تو کم محلی می کنی ولی وی با خونسردی می گفت که تو بد احساس می کنی و من اصلا این طور نیستم که تو می پنداری.

وی عامل اصلی طلاق خود را  ماهواره دانست و گفت مجذوبیت زن های شبکه های ماهواره ای که با تیپ و مدل های مختلف خود را در معرض نمایش قرار می دادند شوهر غافل من را هم تحریک کرده بودند و به نحوی با القائات مختلف من جمله اختلاط زن و مرد در مهمانیها و … وی را از زن و زندگی دور کرد.

به نظر من خانواده‌های ایرانی با دست خود زندگی شان را تباه نکنند. ماهواره معضلی است که دودمان خانواده را به باد می دهد. اصلا به نظر من برای همین قضیه ساخته شده و مبنای کار شبکه های فارسی زبان نیز همین است که هویت اصیل خانواده ای ایرانی را از بین ببرند و یک آشفتگی روحی و روانی در جامعه شکل دهند و آن فرهنگی را که آنها مدنظر دارند در جامعه ما پیاده کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما