وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 شهريور 1393 ساعت 14:01   |   کد مطلب: 9141
جالب است كه برخي از شبكه‌هايي كه الان در حال تأسيس است فقط و فقط براي خانواده است. يعني ابتدا تا انتها تنها خانواده و زن را نشانه گرفتند.

چاقويي كه فعلاً مشغول بريدن دست و پا و سر است!

مي‌گويند ماهواره يك وسيله‌اي است كه هم مي‌توان از آن استفاده درست كرد و هم نادرست؛ اگر بر فرض هم بتوان از ماهواره در عالم امكان استفاده خوبي هم كرد ولي آن چيزي كه در عالم واقع در حال تحقق است، غير از اين است و مانند چاقويي است كه فعلا در حال بريدن دست و پا و سر  است.

 

اگر الان ماهواره را يك عنصر دو منظوره حساب كنيم به نظر مي رسد مقداري نگاه ساده ‌انديشانه به ماهواره داشته‌ايم. اينكه چرا بايد به موضوع ماهواره به طور مفصل پرداخته شود آن هم در قشر مذهبي نياز به توضيح دارد.

 

مخاطبان ما يا در دام ماهواره گرفتار هستند يا نيستند، اگر هستند كه باید آگاه شوند، تا از دام این توطئه و تهاجم رها گردند. کسانی هم که گرفتار نیستند باید آگاه شوند؛ آن هم به دو دلیل: اول آن که ما هیچ گاه نباید از ناحیۀ دشمن احساس امنیت کنیم و خیالمان آسوده باشد و فكر نكنيم كه دشمن ، دور ما را يك خط قرمز كشيده است و كاري به ما ندارد، درست است كه دشمن از آن حكمتي كه در فضاي ديني وجود دارد برخوردار نيست اما وسوسه‌هاي شيطاني در دشمن موج مي زند و به همين دليل در دام وسوسه هاي شيطان افتادن مختص به كساني نيست كه بالكل از فضاي ديني دور هستند بلكه شيطان ابزارهاي خاص خودش را دارد. گاهی به جهت اعتماد بیش از اندازه به خودمان و به جهت ناآگاهی از دسیسه‌ها می‌بینیم که دشمن از غفلت ما استفاده کرده و خدای ناکرده ضربه‌ای کاری به ما وارد کرد.

نكته دوم آن است كه ما الان در جنگ نرم هستیم. مشغول مبارزه در جبهه تهاجم فرهنگي هستيم. ما به عنوان کسانی که درد دين داريم و دل در گرو دین داریم، به عنوان يك سرباز در جبهۀ فرهنگی بايد با دام‌ها و دسيسه‌هاي دشمن آشنا باشيم. بدانیم تا خودمان در مقابل کسانی که در دام این جرثومۀ فساد گرفتار شده‌اند به اندازه توان كمك كنيم. سرباز جبهۀ فرهنگی مگر می‌تواند بدون آگاهی نسبت به نقشۀ دشمن کاری از پیش ببرد؟

اولين كاري كه بايد كرد ريشه يابي است و بايد به دلايل خريد ماهواره در خانواده ها دقت كرد  و نمي‌توانيم تمام دليل‌ها را به بي قيدي خانواده بگذاريم. مطمئنا دلايل مختلفي دارد كه بايد به آن پرداخته شود.

 

دلایل خرید ماهواره

اولين دليل در بحث گرايش به ماهواره ناآگاهي است. بسياري از افراد دربارۀ برنامه‌های ماهواره‌ای بسیار ساده اندیشانه قضاوت می‌کنند. این افراد به جهت ناآگاهی از اهداف پشت پردۀ این شبکه‌ها اعتماد ساده لوحانه‌ای به آن دارند.

راه درمان این مسئله آگاهی بخشی است. آگاهي بخشي بايد در سه بعد انجام شود.

 

اول، آگاهي بخشي نسبت به متوليان پشت پرده اين رسانه‌ها:

 متاسفانه برخي اين متوليان را آدم‌هاي دلسوزي مي‌دانند كه دلشان به حال اوقات فراغت ما سوخته است و حالا آمده اند شبكه هاي ماهواره‌اي فارسي زبان را داير كرده اند تا ما در  اوقات فراغت حوصله‌مان سر نرود و افسردگي نگيريم! بايد ببينيم اين افراد چه كساني هستند كه دارند براي ما برنامه ريزي مي كنند. اين نكته بسيار مهمي است.

 

دوم، آگاهی بخشی در بعد اهداف اين رسانه‌هاست:

 واقعا اينها دنبال چه چيزي هستند كه اين قدر هزينه مي‌كنند و اين قدر خرج مي كنند براي اينكه يك شبكه فارسي زبان راه انداخته و يا شبكه‌هاي ديگري كه ما بتوانيم از آنها استفاده كنيم.

سوم، آگاهي بخشي در بعد شيوه‌ها‌ است:

 اينها با چه شيوه‌هايي آمده اند و در خانه‌هاي ما جا گرفته‌‌اند. ما چشم باز كرديم و ديديم در بعضي از خانه‌ها آنتن‌هاي ماهواره قرار گرفته است، چه اتفاقي افتاد كه اينها توانستند خودشان را در خانه‌هاي ما جا داده و بعضي از ما را هم پاي برنامه‌هاي خودشان نگه دارند.

 

متولیان شبکه‌های ماهواره‌ای چه کسانی هستند؟

درباره آگاهی بخشی در بعد متولیان بايد گفت كه آشنایی با متولیان شبکه‌های ماهواره‌ای می‌تواند هشدار دربارۀ این شبکه‌ها را تأثیرگذارتر کند.

در حال حاضر بیشترین شبکه‌های ماهواره‌ای دنیا از کشور آمریکا مدیریت می‌شوند. 90 درصد رسانه‌هاي آمريكايي هم دست صهيونيست‌ها است و اغلب برنامه‌هاي ماهواره‌اي در شبكه‌هاي فارسي زبان هم توسط صهيونيست‌ها دارد اداره مي‌‌شود.

با اين آمار بايد گفت كه تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل! صهيونيست يك دشمن اصلي در دنيا براي خودش مي‌شناسد و آن هم شيعه است. و در برخورد با شيعه يك كشور را مي شناسد كه اصلي ترين مانع او در راه رسيدن به اهداف جهان خوارانه اش است و آن كشور هم ايران است.

اينكه صهيونيست براي ما شبكه فارسي زبان با گرايش خانوادگي مي‌سازد كه صبح تا شب براي ما فيلم وسريال پخش مي‌كند بايد ما را به هوش آورد كه چه اتفاقي دارد مي‌افتد.

به صورت رسمي اعلام كردند كه ما براي اينكه بتوانيم با جمهوري اسلامي ايران مبارزه كنيم بايد با ابزار رسانه به سراغ ايران رويم چون ابزار نظامي كارساز نيست.

 

اهداف شبكه‌هاي ماهواره‌اي با گرايش خانواده

حالا بايد درباره اهداف شبكه‌هاي ماهواره‌اي با گرايش خانواده سخن بگوييم.

جالب است كه برخي از شبكه‌هايي كه الان در حال تأسيس است فقط و فقط براي خانواده است. يعني ابتدا تا انتها تنها خانواده و زن را نشانه گرفتند. مثلا به مباحث سياسي نمي‌پردازند و كاري به مسائل سياسي و اقتصادي ندارند. اصلا برخي از اين شبكه‌ها مجري ندارند و پشت سر هم سريال پخش مي شود. صددرصد سريال‌ها هم خانوادگي است براي محقق كردن اهداف غرب.

غرب برای تحقق دهکدۀ جهانی که کدخدای آن خودش باشد، یک مانع بسیار بزرگ می‌بیند و آن هم اسلام است. مبانی دینی با مبانی غربی در تعارض است و کسی که پای‌بند مبانی دینی است، نمی‌تواند در مسیر اهداف تمدن غربی گام بردارد. مدت‌ها است که غرب به این نتیجه رسیده که باید به هر نحو ممکن این مانع را از سر راه خود بردارد.

او برای مبارزه با این مانع کارهای مختلفی را انجام داده و می‌دهد که خود بحث مفصلی است؛ اما یکی از اصلی‌ترین راه‌کارهای غرب برای رسیدن به این هدف، فاسد کردن مسلمانان است. آن‌ها معتقدند اگر ما بتوانیم جوان مسلمان را، به ورطۀ فساد بکشانیم، به صورت غیرقابل تصوری توانسته‌ایم این مانع بزرگ را از سر راه خود برداریم. در این میان توجه ویژه‌ای به بحث خانواده کرده‌اند؛ چرا كه ديده‌اند بافت سنتي و ديني يك خانواده شيعي يك مانع بسيار بزرگ بر سر راه به فساد كشاندن جوانان است به همين دليل به اين نتيجه رسيدند كه ما اگر بتوانيم فساد را به متن خانواده ايراني بكشانيم و توسط خود خانواده به اين هدف برسيم كارمان چندين برابر آسان‌تر مي‌شود.

براي رسيدن به اين هدف بايد يك برنامه‌اي را طراحي كنيم براي رساندن پاي شبكه هاي ماهواره اي به داخل خانه ها براي اين كار هم شبكه‌هايي را تاسيس كردند كه سريال‌ها و فيلم‌هاي آن جذاب و دنباله دار است و با يك فريب كاري هايي زمينه را براي قبولاندن خود در خانواده‌هايي هم كه تا اندازه‌اي تقيدات اخلاقي دارند فراهم كنند.

دیدگاه شما