وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 10:30   |   کد مطلب: 11864
پيام مشترک نماينده ولي‌فقيه و استاندار همدان به مناسبت حماسه 9 دي:
9 دی، مصداق پایبندی ملت به آرمان‌هاي مقدس امام راحل و شهداي انقلاب
9 دی، مصداق پایبندی ملت به آرمان‌هاي مقدس امام راحل و شهداي انقلاب
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دي پیامی صادر کردند.

به گزارش نافع در متن این پيام مشترک آمده است: "

بسم الله الرحمن الرحيم

((حادثه نهم دي يک حادثه عجيب است، به خاطر دلبستگي مردم به نظام بود. اين‌ها نشان‌دهنده اعتماد مردم است ... مردم به نظام اعتماد دارند، نظام را دوست دارند از نظام دفاع مي‌کنند))                                                                                                                                                                   مقام معظم رهبري

عزت و اقتدار نظام اسلامي مرهون فداکاري و هوشمندي مردم غيور ايران اسلامي است که با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري در برهه هاي حساس با حضور يکپارچه در صحنه هاي مختلف، نظام الهي ايران اسلامي را از خطر نفوذ بيگانگان مصون داشته، پايبندي خويش را به آرمان‌هاي مقدس امام راحل و شهداي گرانقدر اسلامي به نمايش گذاشته‌اند که نهم ديماه 88 مصداقي براي اين مدعاست".

این پیام می‌افزاید: "نمونه قريب بصيرت مردم، پس از نهم دي ماه 88، حضور حماسي آنان در انتخابات 24 خرداد 92 بود که با تأسي از فراخوان رهبر معظم انقلاب اثبات نمود مردم ايران اسلامي همواره در شرايط دشوار، نه براي حمايت از جناحي خاص بلکه با تشخيص درست و آگاهي از مصالح کشور، دشمنان قسم‌خورده ايران اسلامي را مأيوس و دوستداران انقلاب اسلامي را در سراسر جهان خرسند کرده و خواهند کرد".

در ادامه این پیام آمده است: " اينک ضمن گراميداشت سالروز نهم دي ماه و تجديد ميثاق با مقام عظماي ولايت، برماست که در شرايط کنوني با حفظ وحدت و انسجام و پيروي از منويات مقام معظم رهبري، زمينه را براي خلق حماسه اقتصادي در کشور به ويژه در دارالمؤمنين و دارالمجاهدين همدان فراهم آوريم".

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما