وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 12:39   |   کد مطلب: 11826
به «اما» ی شما «اگرها » دارم جناب فرماندار!
نقدی بر یادداشت فرماندارمحترم رزن درخصوص 9 دی.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حسین توسلی - همشهری عزیزم جناب آقای حسینی فرماندارمحترم رزن در یادداشتی ارزشمند و قابل تقدیر که  درپایگاه اینترنتی  صبح رزن  منتشر شده است ، یوم الله 9 دی سال1388 را «روز وحدت همه آحاد مردم ایران با آرمانهای اسلام ناب وحقیقی و چشمه زلال ولایت واهل عصمت وطهارت»نامیده و آن را «نشان از غیرت دینی و ملی این مرزو بوم»دانسته است ومطالب بسیار مهمی درباره این روز تاریخی نگاشته اند .مطالبی که حرف دل هر ایرانی و همه دلسوزان کشور است و بنده ناچیز نیز به نوبه خود از ایشان دراین خصوص بخاطر تدوین این یادداشت تشکر می کنم .

موضوع سخن من از «اما» ی ایشان شروع می شود که ایشان می پرسند:«اما سئوال اینجاست که ریشه ودلایل جریحه دارشدن دین خواهی و عشق به اهل بیت عصمت وطهارت درنهاد پاک مردم این دیار چیست؟» وخودشان پاسخ داده اند که «یقینا این اقدام قبیح، ریشه درخارج از نظام و افرادی که دل درگرو بیگانه داشته اند ..... دارد ومجموعه جریانات فعال درچارچوب نظام عاری از تهمت وافترا می باشند و دشمنان مشترک نظام و ملت، مسببین این عمل ناشایست می باشند.»

اینجانب معتقدم برخلاف آنچه که فرماندار محترم فرموده اند، دین خواهی و عشق مردم به اهل بیت عصمت وطهارت درحوادث فتنه 88  نه تنها آسیب ندید بلکه تقویت شد اما جریان فتنه با اقدامات خود موجب شدند که فضای اهانت به مقدسات مردم توسط افراد لاابالی و اراذل و اوباش و برخی وابستگان به سرویسهای امنیتی خارجی درکشور فراهم شود.

 جناب آقای فرماندار :

- اگر آقای میرحسین موسوی و آقای کروبی به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری ، به قانون تن می دادند و آشوب به پا نمی کردند هرگز فتنه 88 به پا نمی شد .

-اگر آقای موسوی و کروبی منافع ملی را قربانی منافع حزبی وگروهی خود نمی کردند هرگزکشور بزرگ ایران که انتخاباتی با آن عظمت را برگزارکرده بود واعتبار بین المللی فوق العاده ای به دلیل حضور حداکثری مردم  برایش فراهم شده بود ، دچار چالش 8ماهه ای نمی شد که هزینه های سنگین  مالی و حیثیتی بر کشور وارد شود و دشمنان دیرین کشور که همواره مترصد فرصت هستند ازآن سوء استفاده نمی کردند.

- اگر برخی از مسئولان محترم که همه اعتبار وحیثیت خود را از عظمت جمهوری اسلامی ایران گرفته اند وسالها دراین ساختار و درعالی ترین سطوح خدمت کرده بودند ، به وظایف خود عمل می کردند وفاصله خود را با گروهها وجریانهای ضد انقلاب ومنافقین روشن می کردند، هرگز این بحران ماهها طول نمی کشید تا ختم آن در 9دی باشد.

- ثانیا بنده منظور ایشان ازجریانات فعال درچارجوب نظام را نمی دانم.اما اگر منظورشان افراد فوق الذکر ویا جریان مشارکت وبرخی احزاب دیگر هستند که درفتنه 88 آتش بیار فتنه بودند که با عرض پوزش باید عرض کنم این جریانات هم درایجاد وهم درادامه فتنه 88 نقش اساسی داشتند واگرنبود بیانیه های آتشین و سخنرانیهای تفرقه انگیز این اشخاص و وابستگان آنها ،بدون شک غائله 88 درهمان روزهای اول خاموش می شد. ازبرادرم جناب حسینی تقاضادارم یکباردیگر حوادث دردناک آن سال را مرور کنند، نگاهی به روزنامه تایم بیندازند ومصاحبه آقای موسوی قبل از انتخابات با این نشریه انگلیسی را بخوانند.

- اگر نبود بی بصیریتی برخی که در درون نظام و به لطف نظام بزرگ شده اند، بدون شک فتنه ای اتفاق نمی افتاد که نیاز به خاموش کردنش باشد.. از نظر مقام معظم رهبری ، «فتنه يعنى كسانى شعارهاى حق را با محتواى صددرصد باطل مطرح كنند، بياورند براى فريب دادن مردم اما ناكام شدند.... نهم دى در سرتاسر كشور مشت محكمى به دهان فتنه‌گران زد. »

-9 دی، روز بخشش فریب خوردگان و روز غضب بر فتنه‌گران توسط امت بود، روز بصیرت ملت بود وبه فرموده مقام معظم رهبری :«نهم دى با دهم دى فرقى ندارد؛ اين مردمند كه ناگهان با يك حركت -... که  برخاسته ى از بصيرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ى مجاهدانه است - روز نهم دى را هم متمايز مي كنند»

مقام معظم رهبری درجای دیگری درباره حماسه نهم دی می فرمایند:«بدخواهانى كه سى سال است عليه اين انقلاب و عليه اين مردم هر كارى توانستند، كردند، اينها هم فرصت را مغتنم شمردند و با تبليغاتِ خودشان وارد ميدان شدند. بيش از اين، كارى نميتوانستند بكنند. اگر آمريكائى‌ها و انگليسى‌ها و صهيونيستها ميتوانستند نيرو وارد خيابانهاى تهران بكنند، يقين بدانيد ميكردند. اگر برايشان امكان داشت كه با حضور وابستگان و مزدوران خودشان از خارج، عرصه را آنچنان كه ميخواهند، هدايت كنند، ميكردند. منتها ميدانستند كه اين كار به ضررشان تمام ميشود. تنها كارى كه ميتوانستند بكنند، اين بود كه در صحنه‌ى تبليغات، در صحنه‌ى سياست جهانى، از آشوبگر، از اغتشاشگر حمايت كنند. رؤساى جمهور كشورهاى مستكبر در اين قضيه وارد ميدان شدند؛ اغتشاشگران خيابانى و خرابكارانى را كه با آتش زدن ميخواهند موجوديت خودشان را نشان بدهند، ملت ايران ناميدند؛ شايد بتوانند اوضاع را آنچنان كه طبق ميل خودشان است، در افكار عمومى دنيا و كشورمان تصوير و ترسيم كنند؛ اما شكست خوردند.قوى‌ترين و آخرين ضربه را ملت در روز نهم دى و بيست و دوى بهمن وارد كرد. »

ختم کلام اینکه 9 دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی وبصیرت مردم ایران ،پایان یک فتنه وآغاز یک جوشش مبارک بود.آغوش نظام همواره به روی همه بازبوده مگر کسانی که علیه آرمانهای این کشور توطئه کردند. نظامی که صدها هزار خون پاک بهترینها برایش ریخته شده است.

سلسله موی دوست حلقه دام بلاست               هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست

گر بزنندم به تیغ در نظرش بی‌دریغ                 دیدن او یک نظر صد چو منش خونبهاست

گر برود جان ما در طلب وصل دوست            حیف نباشد که دوست دوست‌تر از جان ماست


ارادتمند: توسلی

انتهای پیام/ح

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما