به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نافع، آرش آزادي افزود: پيچ شيرين آباد در محور ملاير-همدان در حد فاصل روستاي مهرآباد و کرکان، يکي از نقاط حادثه خيز است که هم اکنون در حال جداسازي باند هستيم.
وي اظهار داشت: در خروجي روستاي حاجي آباد واقع در ابتداي ميدان کوثر ملاير در ورودي اين شهر از سمت همدان، يکي از نقاط پرحادثه بود که براي رفع اين نقطه حادثه خيز، زيرگذر اين روستا در حال احداث است و پس از اتمام ورودي و خروجي مسير از هم جدا مي شود.
وي از اصلاح پيچ شوشاب به طول يک کيلومتر و پيچ سلطانيه به عنوان نقاط حادثه خيز اين شهرستان خبر داد و افزود:گردنه آبدر در محور ملاير-نهاوند نيز با نصب چراغ چشمک زن و شيار لرزاننده به نقطه اي امن تبديل شد.
آزادي همچنين گفت :پيچ خير آباد در محور ملاير-تويسرکان با ايجاد سه دهنه پل ايمن سازي شد و مسير ازندريان در محور ملاير-همدان درنقطه ورودي و خروجي اين شهر، يکي از نقاط حادثه خيز بود که براي اصلاح اين مسير، هم اکنون پل غير همسطح در حال احداث است.
وي ادامه داد: در حال حاضر، پل غيرهمسطح ازندريان 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد که تنها آسفالت لايه دوم آن باقيمانده و پس از اتمام گارد وسط مسير بسته شده و با انتقال تردد به روي پل، تصادفات در اين نقطه به صفر مي رسد.
سرپرست اداره راه و شهرسازي ملاير همچنين ايجاد کمربندي در مسير ورودي شهرها را يک ضرورت عنوان کرد و بيان داشت: در شهرهايي مانند جوکار، زنگنه، سامن و ملاير که در مسير جاده هاي اصلي قرار دارند، نياز به ايجاد کمربندي است.
آزادي اضافه کرد: شهرستان ملاير داراي 900 کيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي است که 140 کيلومتر آن بزرگراه، 57 کيلومتر، 136 کيلومتر راه فرعي و مابقي راه هاي روستايي و قابل دسترسي است.
وي انجام 17 هزار متر مربع لکه گيري آُسفالت، تعمير پل هاي بزرگ، 885 کيلومتر پاکسازي شانه ها، 900 کيلومتر اصلاح قيرزدگي راه ها، يک هزارو 600 متر ريزش برداري، اصلاح شيب شيرواني راه ها به طول 30 کيلومتر، تعريض سه دهنه پل به طول 18 متر و ايجاد و اصلاح سرعت گير آسفالتي را از ديگر اقدامات در راستاي کاهش تصادفات و اصلاح مسيرهاي ورودي شهر برشمرد.
دیدگاه شما