وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 مهر 1394 ساعت 23:36   |   کد مطلب: 16812
فرمانده انتظامي ملاير خبر داد:
كشف خودروي سرقت شده در 30 دقیقه
فرمانده انتظامي ملاير از کشف خودروي به سرقت رفته از جلوي منزل طي 30 دقيقه تلاش توسط پليس خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ شعبان ترك نيا با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 در خصوص به سرقت رفتن يك دستگاه خودرو از جلوي درب منزلي و اعلام تلفني توسط مالباخته به پليس ، موضوع بلافاصله در دستور كار پليس ملايرقرار گرفت.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: با اجراي طرح مهار در سطح شهرستان و حضور مقتدرانه ي گشتهاي مختلف، حلقه بر سارق اين خودرو تنگ شده و در نهايت  پس از 30 دقيقه تلاش ماموران اين خودرو در يكي از خيابان هاي شهر ملاير كشف شد.

سرهنگ ترك نيا در ادامه  با اشاره به پيگيري قانوني پرونده بيان داشت: پس از انجام مراحل قانوني ، خودروي مكشوفه تحويل فرد مالباخته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در ادامه از كشف 4 دستگاه موتورسيكلت و خودرومسروقه ديگر در اين شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در حين كنترل  و سركشي از نقاط مختلف شهر، به پلاک يك دستگاه خودروي وانت پيكان مشکوک شدند که در استعلام به عمل آمده مشخص شد پلاک مذکور مربوط به يك دستگاه خودروي پرايد مي باشد.

وي افزود : در بررسي دقيق تر توسط ماموران پليس آگاهي مشخص شد كه خودروي وانت مسروقه مي باشد که خودرو توقيف و روانه پارکينگ شد.

اين مقام انتظامي در خاتمه بيان داشت: کشف تعداد 3 دستگاه موتورسيكلت مسروقه و تشکيل پرونده در اين رابطه از ديگر اقدامات اين پليس طي 24 ساعت گذشته hsj.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما