وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:10   |   کد مطلب: 16605
نامه 4 وزیر به رئیس جمهور درخصوص وضعیت بحرانی اقتصاد ایران، بیان دردی بزرگ از زبان خود دولتی ها است.

به گزارش نافع، کارشناس مسائل سیاسی استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: اینکه وزرا که خود زیر مجموعه دولت و مسئول خدمت به مردم هستند به کم کاری دولت اشاره کنند؛ قابل تامل بوده و این خودانتقادی را به فال نیک می گیریم.

محمود قاسمی با اشاره به تناقض سخنان رئیس جمهور با واقعیت های جامعه بیان کرد: چندی پیش آقای روحانی اعلام کرد که رکود به صفر رسیده، اما همان زمان آمار بانک مرکزی، خبر از رکود 8/15را می داد.

وی ادامه داد: همچنین چند ماه پیش وی از تک نرخی شدن بیکاری خبر داد، اما این موضوع در جامعه لمس نمی شود.

قاسمی تصریح کرد: به نظر می رسد آمارهای اعلام شده از طرف رئیس جمهور و وزرا به ویژه در سفرهای استانی با نگاه سیاسی تهیه شده و واقعیت ندارد.

وی با ابراز نگرانی از تأخیر دولتی ها در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: یک سال و نیم از زمانی که رهبر معظم انقلاب، برنامه "اقتصاد مقاومتی" را به عنوان یک دستور حکومتی و اجرایی اعلام کردند می گذرد، اما اقدامی از طرف دولت صورت نگرفته است است.

قاسمی ادامه داد: اگر دولت محترم، اجرای این برنامه را این قدر به تأخیر نمی انداخت و وقتش را تنها صرف مذاکره نمی کرد؛ اکنون کشور دچار رکود اقتصادی نمی شد.

کارشناس مسائل سیاسی استان با بیان اینکه 4 وزیر از این تأخیر، احساس نگرانی کردند، تصریح کرد: فرمان رهبری زمین مانده و تنها چند سخنرانی و همایش در این زمینه برگزار شده است.

وی بیان کرد: شاید نامه این وزرا به این دلیل نوشته شده که اگر بعدها، گروه رقیب یا مردم، فریاد اعتراضشان بلند شد؛ بگویند که خود ما نیز منتقد عملکرد دولت بوده و فضای جامعه آرام شود.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما