وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 ساعت 10:49   |   کد مطلب: 16559
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: خیرین کتابخانه ساز از بازوان اصلی کتابخانه های عمومی بوده و حمایت آن ها، مایت خیرین کتابخانه ساز نقش قابل توجهی در توسعه فضای کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه دارد.

به گزارش نافع، عاطفه زارعی در شصت و سومین جلسه هیأت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان افزود: این اداره کل با انجمن خیرین کتابخانه ساز همراه خواهد بود و در زمینه تأمین تجهیزات و نیروی انسانی  به انجمن خیرین کتابخانه ساز در خصوص کتابخانه روستای عبدالرحیم کمک خواهد کرد.

رئیس انجمن خیرین کتابخانه ساز استان همدان نیز اظهار داشت: نسل آینده باید با آگاهی و اطلاعات بیشتر پرورش یابند چراکه با پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشورمان توانستند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند و باید این روند صعودی پیشرفت ادامه داشته باشد.

جامه بزرگی در ادامه بیان کرد: مردم آگاه ما به این نکته مهم توجه دارند که کودکان و نوجوانان ما باید بهترین استفاده را از زمان ببرند و در جایگاه عالی از لحاظ علمی و فرهنگی قرار داشته و برای جهانیان الگو باشند.

حجت الاسلام طالبی امام جماعت روستای عبدالرحیم نیز گفت: کتابخانه و کتابخوانی و علم، نرم افزار فرهنگ ما هستند و باید سعی کنیم همچنان که به دنبال پیشرفت عمرانی روستا هستیم به دنبال پیشرفت فرهنگی هم باشیم که وجود امکانات در روستاها از روی آوردن روستاییان به زندگی شهری جلوگیری خواهد کرد.

بخشدار شراء اظهار کرد: کتابخانه عمومی روستای عبدالرحیم اولین کتابخانه روستایی خیر ساز شهرستان همدان خواهد بود.

مولایی نیا اظافه کرد:مردم عبدالرحیم افرادی نیک سرشت و فهیمی هستند که در زمینه های فرهنگی پیش قدم هستند و سعی می کنیم با کمک مردم شریف هرچه زودتر ساخت کتابخانه را آغاز و به بهره برداری برسانیم.

در شصت و سومین جلسه هیأت مدیره خیرین کتابخانه ساز استان همدان فرهاد بابایی هزینه تمامی بتن لازم جهت ساخت کتابخانه و ابراهیم مولایی نیا بخشدار شراء 2 کامیون آجر و جامه بزرگی رئیس هیأت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز مبلغ ده میلیون ریال را تقبل کردند و به طور کلی در این جلسه برای شروع کار ساخت روستای عبدالرحیم خیرین روستا مبلغ پانصد میلیون ریال تعهد شد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما