وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 11:11   |   کد مطلب: 15683
ادعای اصغرزاده در گفت‌وگو با روزنامه آفتاب یزد
تکلیف ۱۷۰ نماینده فعلی که از یک دلال کارچاق کن پول گرفته‌اند مشخص شود!
تکلیف ۱۷۰ نماینده فعلی که از یک دلال کارچاق کن پول گرفته‌اند مشخص شود!
اصغرزاده اظهارداشت: در انتخابات پیش رو اصلاح‌طلبان بی صبرانه منتظرند ببینند تکلیف آن ۱۷۰ نماینده فعلی بنابر ادعاها که از یک دلال کارچاق کن پول گرفته اند توسط دستگاه‌های مسئول مشخص شود.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، امروز 17/5/94 گفت‌وگوی مشروحی را با روزنامه آفتاب یزد انجام داده است که در بخشی از آن تاکید می‌کند: دولت چون خودش فاقد راهبرد پایه است به نظر می‌رسد تا حدودی وزارت کشور در سردرگمی است؛ ببینید با چه تمهیدی خودش را برای انتخابات رقابتی و دموکراتیک آماده می‌کند کدام لایحه را برای اصلاح قانون انتخابات به مجلس برده است؟ کدام بخشنامه و دستورالعمل را به تصویب دولت رسانده تا از ورود پول‌های آلوده و منابع سرگردان به عرصه انتخابات جلوگیری کند؟

وی در ادامه مدعی شده است: "در انتخابات پیش رو اصلاح‌طلبان بی صبرانه منتظرند ببینند تکلیف آن 170 نماینده فعلی بنابر ادعاها که از یک دلال کارچاق کن پول گرفته اند توسط دستگاه‌های مسئول مشخص شود. قواعد دموکراتیک، وجود گروه‌های فشار را برنمی تابد".

این گفته اصغرزاده در حالی است که اوایل سال جاری، پس از مطرح شدن بحث ورود پول‌های کثیف در انتخابات که با جنجال رسانه‌های اصلاح‌طلب مواجه شد، رحمانی فضلی، وزیر کشور با حضور در صحن مجلس ضمن عذرخواهی بابت سوء برداشت رسانه‌ها از اظهاراتش درباره این موضوع تاکید کرد که از صحبت‌هایش درباره "پول کثیف" استفاده سیاسی شده است.

حال باید دید اصغرزاده بر اساس چه مبنایی باردیگر چنین اتهامی را متوجه وکلای ملت کرده است.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما