وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 09:32   |   کد مطلب: 15500
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دنیای استکبار به‌دنبال تغییر عادات مردم کشور است، گفت: مقاومت اعتقادی سلاح اساسی ایران در مقابله با مستکبران است.

به گزارش نافع، خسرو عروج شامگاه گذشته در مراسم شبی با شهدا در طرح ولایت بسیج دانشجویی اظهار داشت: مردم ایران از جمله دانشجویان و اقشار مختلف به‌شکلی گرد هم می‌آیند و مراسماتی این‌چنینی را برگزار می‌کنند ولی هیچ یک از ادیان الهی که صاحب کتاب هستند از چنین اجتماع‌هایی برخوردار نیستند.

عروج بیان کرد: مستکبران دنیا در ربع قرن گذشته به این جمع‌بندی رسیدند که برای مبارزه با تفکر امام(ره)، باید روشی مشابه با این جریان را در پیش بگیرند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عادت را فطرت دوم بشر دانست و گفت: دشمنان می‌دانند نمی‌توانند فطرت پاک مردم ما را تغییر دهند و اکنون به‌دنبال تغییر عادات و ذائقه مردم ما و همچنین شبیه سازی اعتقادی و بدلی آن هستند.

عروج با اشاره به اینکه تمام افرادی که کنار رسول خدا(ص) بودند لزوماً کامل نبودند، تصریح کرد: وجود پیامبر اکرم سبب رفع مشکلات و خلأها می‌شد.

وی با اشاره به تاریخ صدر اسلام و مقایسه آن در برخی بخشها با انقلاب اسلامی افزود: برخی رویدادهای صدر اسلام و تاریخ معاصر قابل تطبیق است، ضمن اینکه در 3 سال تحریم مسلمانان در شعب ابی‌طالب، فاطمه بنت اسد و ابوطالب در این مبارزه شهید شدند.

عروج عنوان کرد: در ابتدای انقلاب نیز همه افراد حزب اللهی نبودند و این نفس گرم امام خمینی(ره) بود که مردم را کنار هم قرار داد و رهبر معظم انقلاب نیز در این رابطه معتقدند این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

مقاومت اعتقادی سلاح اساسی ایران در مقابله با مستکبران

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دانشجویان برجسته باید برای سایر دانشجویان الگو باشند، بیان کرد: دانشجویان باید تلاش بیشتری برای تأثیر‌گذاری در جامعه داشته باشند چرا که ریشه‌ مفاسد اخلاقی با انفاق‌های عقلی و قلبی خشکانده می‌شود.

سردار عروج با تأکید بر "اگر زندگی ما با معنای دینی تطبیق یافت، موفق هستیم" گفت:  در اوان جوانی در راه خداوند بودن، خط امام است که به گذشته افراد ربطی ندارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران دارای سلاح مقاومت اعتقادی است، گفت: بزرگ‌ترین ارتش عالم را داریم و یک نفر از ما اندازه یک دنیا قدرت دارد چون دارای مقاومت اعتقادی هستیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما