وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 19:23   |   کد مطلب: 12486
واکنش انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان به دخالت نائب ریس مجلس آلمان:
منش جریان اصلاح طلب ارتجاع ایران به دوران قاجار است/یک مقام دست چندم آلمان حق دخالت در امور کشور را ندارد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در اعتراض به دخالت های نائب رئیس مجلس آلمان در مسائل داخلی بیانیه‌ای را منتشر کرده است.

به گزارش نافع به نقل ازراه دانا، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در اعتراض به دخالت های نائب رئیس مجلس آلمان در مسائل داخلی بیانیه‌ای را منتشر کرده است که متن آن در زیر آمده است:

بسمه تعالی

شنیدن اخبار تاسف بار دخالت مقام دسته چندم یک کشور خارجی در امورات داخلی کشور، سبب شد تا نکاتی را به مسئولان ذی ربط گوشزد نمائیم.

مطالعه تاریخ کشورمان ایران، پر است از دلاوری های مردان و حتی زنان این آب و خاک که حاضر نبودند، مثقالی از خاک وطن را به اجنبی بفروشند تا چه رسد به اینکه بخواهند در برابر کسی سر تعظیم فرو آوردند یا اینکه برای حتی حل مشکلات، دست به دامان کشور خارجی گیرند! البته بوده اند حاکمانی که چشم از مردم خود بسته و مشتاقانه به آغوش اجنبی رفته اند و اتفاقا نقاط تاریک و تاسف بار تاریخ ایران همان جایی است که عده ای استقلال این خاک و آب را به اندک بهایی فروخته اند.

حال چه شده است که پس از سپری شدن دوران نکبت بار و ذلت زای قاجار، مجددا عده ای عجز و لابه به درگاه غرب برده اند! حالی آنکه درس امام عزیزمان «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود.

دیدارهای گاه و بیگاه با مقامات کشورهای خارجی و اظهارات مداخله گرایانه آنان این بار با حضور یک مقام دسته چندم از آلمان تکرار می شود. اظهار تاسف ما دانشجویان پیش از آنکه به سبب اظهارات نائب رئیس مجلس آلمان باشد به منش یک گروه سیاسی است که رفتارهای آنان باعث شده تا هر بی مقداری به خود اجازه دهد اینگونه در خصوص مسائل داخلی کشورمان سخن بگوید. این جماعت که خود را مصلح کل و نوید دهنده دوران طلایی کشور می دانند، چطور حاضر می شوند کشور خود را به این جمعیت بفروشند؟! آنهم کشوری که هنوز جنایت هایش ذیل لوای نازیسم برگ آشکاری از نقض حقوق انسانی است!

ما دانشجویان، منتقد و معترض منشی هستیم که این روزها منجر به تکرار رفتار مداخله جویانه غربی ها در برخورد با ایران، آنهم به سبک دوران قاجار، می شود.

نشست و برخواست و ملاطفت با مقام آلمانی در حالی که گزارش های جدید رسانه های خودشان، حاکی از نقش اصلی این کشور در تجهیز صدام به سلاح های کشتار جمعی در حمله آن ملعون به ایران است، چه معنایی جز تمایل جریان مدعی اصلاح طلبی به ارتجاع ایران به دوران قاجار دارد؟!

ما دانشجویان ایران اسلامی اعلام می کنیم که در برابر هر گونه جریانی که بخواهد با ارتجاع به دوران قاجار پای مستشار و مستشارگری را به کشور باز کنند، خواهد خواهیم ایستاد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما